tutorial tudung bawal labuh tutup dada

Assalamualaikum..


sana sini sinun orang bertanya takde tuto tudung untuk raya ke cik puan datin markonah?
*mak oii nama diaaaaa..
minta maaf lah kepada semua peminat2 setia cik puan datin markonah(giler glamer),
saya ini takde masa,bz dan terlalu letih di bulan puasa ini.
datin la kataaaa muahahaha !
uweeekkkk ! VERANGAN LEBIH.


tapi,hari tu sebelum puasa saya ada buat satu video cara pakai tudung bawal
labuh melebihi dada.ini my style..kat atas kepala tu lahh.
yang depan tu semua orang pun tahu..erk elehhh..
kira acilah ni sebagai tuto edisi raya.
untuk tuto mekap raya tu saya tengah usha2 jadual gak..
kot2 ada masa boleh curi2 buat kan..
tapi masalahnye bila ada masa je haku nak tidooo..
ada masa jeee haku nak tidooo..
wehh tido je banyak nih apehal? muahaha..takkkk..
saya cuma nak berehat sebab bulan ni bz dan letih sikit.


jom tengok....
.
.
.
siapDSC06771
taaddaaa...
tudung ini labuh ok =)
muka saya bulat tapi saya suka muka bulat dan pipi bulat.
hey,ini tuto tudung ke tuto edisi muka bulat?
-.-'
*lari bawa diri.


siapDSC06786
saya rasa saya comel..
caption ini indah kan? indah kalau kita sentiasa bersyukur dengan kurniaan allah.
tapi jangan over2..nanti orang baling selipar..
selipar jamban pulak tu..kah kah !
tapi apesal rasa haku jeee yang suka over tu? T_T


siapDSC06787
bahagian tepi dan atas =)


siapDS06
bersilang dan hamek kau...atas kepala haku cucuk pin besor gedabak tu.



the video.
sila menonton ye uolss..try sekali.
berkat bulan2 mulia kita pakai tudung sopan2
*tunduk malu pasal diri sendiri pun lemah bab ini -.-'


- kena guna tudung bawal saiz besar.

- lipat 3 segi tu macam biasa,tapi lipat bagi jadi 3 segi yang besar.

- bahagian belakang tutup elok je..tapi pandai2 lah adjust dia ok.

- dalam video ni tudung saya takmo jadi muncung elok dan senget je..
tapi peduli hape? i selamber punye worang..

- kalau nak bagi jadi kaler lain2 kat lipatan/silang atas kepala tu,
gunalah tudung bawal 2 tone atau 3 tone.


siapDSC06783
hasilnya ^_^



p/s: saya bersyukur dengan rezeki yang allah bagi kat saya.
terutama bulan puasa ni.
tadi baru dapat sesuatu yang tak dijangka.
terus dapat beli sesuatu untuk mak bapak saya.
jadi,banyakkan bersedekah dan berkongsi rezeki ok,tak kira sikit atau banyak.
niat iklas,insyaallah..allah pasti beri ganjaran yang lebih baik lagi.
happy dan bersyukur sangat2 ni :')


like page saya kalau sudi.
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


suka entry ni? like kat butang bawah kiri entry ni.


klik nuffnang nak raya.


tenkiu.



44 comments:

mAzi@h said...

yeay sgt simple and nice , zzy cantik =)

xieoanna said...

cantik~ zoey pun makin comel~

MiSz fiFiEyQa said...

cantik n nampak kemas je..
Tapi kan kak..ade ke jual bawal 2 or 3 tone yg bidang besar?macam susah plak nak cari..

Mass said...

sopan dan anggun gitu...comel fesyen tudung secomel orgnya :)

✿ pink velvet ✿ said...

beli kat mane tudung tu? *tetibe* hahaha~~

Edy Fee said...

suke tengok ladies pakai tudung jenis ni.nampak femenin

shaz said...

thanx zoey ! saya ada tudung bawal saiz besar, tp sebelum ni x reti mo guna. hehe

Erna said...

Zoey, tudung bawal yg besar ni bidang brp ye? akak bab tudung bawal ni fail sket... :)

Nurul Husna Mohd Hassan said...

zoey jangan lupa send alamat kat saya. ada kat raya untuk zoey =)

izaa johari said...

org comel.. pkai apa pon comel.. :)

Aida Jelita said...

awat tak tunjuk hat belakang

Dura Vanilla said...

kak.. cantik sgt.. tapi knpe ta letak pic bhgn blkg? oke x? nanti jdik mcm mne?

cik najihah said...

cantik :)

zOeY zAu YaH said...

maziah: yup2 mudah je..cantik ke? haha tq.awk pun.

zOeY zAu YaH said...

xieoana: alamak..ya ka mkn comel? hahaha..thanks ya.

zOeY zAu YaH said...

misz fifieyqa: tq.saya tak jual tudung hihi..ada jual saiz bsr tp mgkin ssh skit nk jumpa.kena slalu carik.

zOeY zAu YaH said...

mass: tahnks..orngye sbb mkp dn tudung ja kot haha.

zOeY zAu YaH said...

pink: cce bg..x tau dia bli mana.

zOeY zAu YaH said...

edy: hehe...

zOeY zAu YaH said...

shaz: hehe sila try tau.

zOeY zAu YaH said...

erna: saya x pasti lak tp bsr lah.

zOeY zAu YaH said...

nurul: ya ka? thanks..kalau sempat saya send k.x smpat nk jenguk blog kwn2 =.="

zOeY zAu YaH said...

izaa: semua ppuan pun comel hihi..thanks ya.

zOeY zAu YaH said...

aida: sila try baru tau belakang camne.x sempat tunjuk yg belakang.

zOeY zAu YaH said...

dura: belakang ok ja.x pendek pun tp pandai2 adjust ker.nk tau jd camna kene try sendiri k..try lah.

zOeY zAu YaH said...

cik najihah: thanks.

onie said...

boleh onie tiru gaya ni, sukaaaaaaaaaaaaa :D

Sofinah.L said...

cantik dan kemas!! saya suka blog ni..

saya follow!

Salam Ramadhan cik comey. hehe =)

share : http://www.sofinahlamudin.com/2012/07/optimis-vs-pesimis.html

dna said...

Zoey pkai lens ape? Penah review x? Cantek laa. Kelas kau jah! Hehe.

zOeY zAu YaH said...

onie: try lah.

zOeY zAu YaH said...

sofinah: tq.

zOeY zAu YaH said...

dna: review dia coming soon.tggu k.

jann sinuja said...

like :)

dna said...

Bahekla cik puan yg gojesss! ;) kami tunggu noo.. Hihi.

Mizz ErMa said...

i like, i like..leh pakai utk raya nnt..hehe

zOeY zAu YaH said...

jann: tq

zOeY zAu YaH said...

dna: =)

zOeY zAu YaH said...

mizz: =)

Princess Hippiey said...

saya suke...

Ida Cy said...

pandai akak pakai tudung... so sweet... ^_^ akak pun sweet jgak... hehehe

♛ Aina Ayunie ♛ said...

wuu.. simple sngt, and mudah nak buat.. tq akak, teach us.. hewhew =]

zara isyaiqal said...

simple tapi mngikut syarak :)

Wana 'C'Lavender... said...

tudung bawal biasa xleh guna kah?

Syahida Azizan said...

time ksh utk tutorial..sgt2 mmbantu..