SOLD OUT! SHAWL HALF MOON PRINCESS DAN HALF MOON QUEEN KINI DIJUAL! + tutorial cara pakai

Assalamualaikum..
tudung yang saya buat sendiri kini dijual.
custom made dan terhad 10 helai untuk pengenalan.
insyaallah nanti saya buat design lain pula untuk dijual.
buat masa skarang saya jual di blog ini dulu.
dah serius betul2 nanti saya akan buat blog sendiri dan pembelian juga lebih sistematik.
ok,jom beli!



tutorial
ramai tanya cara saya pakai tudung half moon.ini adalah tutorial 3 style cara pakai tudung ini.
boleh buat banyak style tapi ini antara yang saya sempat buat ;)



tutorial 3 cara pakai.
maaf ye,video ni terlebih cahaya pula.
tak pandai control cahaya dan kualiti -.-'


1DSC07605
tak tahu tudung half moon tu macam mana?
ni haaaa bentuk dia.
selain pakai dia saja,tudung ni boleh dibuat veil atau dipakai bersama inner di depan.


TERMA DAN SYARAT:

- untuk membeli,sila mesej saya di inbox sini
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


-sertakan nama penuh,alamat,no.tel dan kod.

-pembayaran boleh dibuat melalui akaun maybank saya.
(akan diberitahu ketika berurusan nanti).

-barang akan dipos menggunakan pos laju sehari selepas menerima bukti bayaran.

-PEMBELI YANG BETUL2 SERIUS SAHAJA!

-tidak boleh booking melebihi 24 jam.

-pembayaran perlu dibuat dalam masa 24 jam sahaja.
jika tiada pembayaran dilakukan dalam tempoh itu,
tudung tersebut akan dijual kepada orang lain yang berminat.

-harga tidak termasuk pos.
postage:
semenanjung RM7.
sabah dan sarawak RM9.



METERIAL: chiffon lembut
kecuali yang warna hijau lumut,itu kasar sikit.

SAIZ: L tapi boleh adjust saiz waktu pakai.

BEADING: manik dan mutiara jenis tidak luntur warna,insyaallah.

KEISTIMEWAAN: senang jadi muncung.tak perlu guna pengeras fabrik.
tapi gambar2 ni semua saya tak iron shawl,jadi nampak muncung tak kemas.
uolss iron dia akan jadi elok.
boleh dibuat veil.
manik tidak luntur warna.
sejuk dipakai.
saiz besar tapi boleh adjust saiz waktu pakai.
sesuai untuk orang suka tudung labuh atau biasa.
custom made.


SAPE CEPAT DIA DAPAT!
JOM SOPING !


SHAWL HALF MOON PRINCESS.
P/S: muncung akan jadi ok selepas iron.
saya ambil gambar ni tak iron dan belum cuci kesan kapur.


1DSC07549
KOD: shawl half moon princess biru lembut.
HARGA: RM45 (tidak termasuk pos).
STATUS:  sold to antikah


1DSC07561
KOD: shawl half moon princess kelabu.
HARGA: RM45 (tidak termasuk pos).
STATUS: sold to meyza


1DSC07554
KOD: shawl half moon princess magenta.
HARGA: RM45 (tidak termasuk pos).
STATUS: sold to hasnini


1DSC07574
KOD: shawl half moon princess coklat gelap.
HARGA: RM45 (tidak termasuk pos).
STATUS: sold to shafini


1DSC07568
KOD: shawl half moon princess hijau lumut.
HARGA: RM45
STATUS: sold to nurshiema


SHAWL HALF MOON QUEEN

P/S: muncung akan jadi ok selepas iron.
saya ambil gambar ni tak iron dan belum cuci kesan kapur.


1DSC07595
KOD: shawl half moon queen ungu lembut.
HARGA: RM55 (tidak termasuk pos).
STATUS: sold to nabila


1DSC07600
KOD: shawl half moon queen kuning lembut.
HARGA: RM55 (tidak termasuk pos).
STATUS: sold to meyza



1DSC07603
KOD: shawl half moon queen pink lembut.
HARGA: RM55 (tidak termasuk pos).
STATUS: sold to fetty.


1DSC07589
KOD: shawl half moon queen turquoise.
HARGA: RM55 (tidak termasuk pos).
STATUS: sold to fasihah.


1DSC07584
KOD: shawl half moon merah.
HARGA: RM55 (tidak termasuk pos).
STATUS: sold to nor hayati


HAPPY SHOPPING DAN TQ SEMUA (n_n*)