sister makeup challenge tutorial


Assalamualaikum..


uolsss...kite kene cabar uolsss...
CCE cabar kite uolsss...buat tutorial mekap guna barang yang ada dalam bag dia.
dia bukan pencinta mekap...jadi?
ok..ini adalah sangat mencabar dan memeningkan juga.
tapi berjaya juga menghasilkan mekap yang comel(diri sendiri puji diri sendiri).
tak cukup barang,maskara takde,pengetip bulu mata takde,
berus dan span pun takde.pandai2 je saya guna apa yang ada.
siap ada trick uolsss...


uols nak cabar saya juga?
buat mekap apa? sila bagitau kat komen sini atau fanpage ok.
cabaran anda akan difikirkan.
syarat nak cabar buat tuto tu ialah
sila pastikan ianya logik,bermutu,keunggulan,kecomelan,
kecantikan,blablabla..ok,ini tak logik langsung sebab merepek je lebih -.-'
pastikan ianya logiklah ok? kalau menarik,insyaallah saya cuba buat.



JOM TENGOK !
*bahasa inggeris tu tunggang langgang.
layan je lah..



list barang2 tu semua ada kat bawah entry ini ok(last sekali).



ps
sebelum dan selepas.


psIMG_9485



psIMG_9495



psIMG_9496



psIMG_9484


psIMG



psIMG_
inilah barang2 yang saya guna.
bedak baby tu cce cabar saya untuk guna.jadi putih sikit..scarry makkkk !
tapi nama pun cabaran..kalau uolss nak cuba mekap ni takde masalah sebab simple je
tapi tukar lah apa2 yang patut macam bedak tu kan.


like page saya.


klik nuffnang saya.
tenkiu.