versi mulut merah

Assalamualaikum...


mulut merah ang2 adalah stail yang timbul semula.
budak ni(tuan blog) pun bukan main lagi terpengaruh.
lagi cewi lepas tengok nora danish,kakak dia,liyana jasmay dan lain2 artis
selalu pakai mulut merah walaupun hanya keluar jalan2.
cehhh..! terpengaruh dengan retis rupanya T_T


jom tengok mulut merah versi suka hati saya =)
.
.
.
wb72a3714e5e611e181dd1231381b5f1f_7
mulut merah yang sungguh menggiurkan..HAHAHAHAHA
macam kerek je bahasa saya guna.


saya tak pakai lipstick,tapi lip liner pencil kaler merah nak meroon2 skit.
jenis tak berkilat(mate),jadi bila pakai tak sememeh atau comot sana sini.
saya pakai seluruh bibir.


w9ad7737ce5d911e1b8031231380e76c6_7
pastikan anda selamber macam saya kalau nak pakai merah terang2.
semua orang tengok mesti nampak bibir kita dulu.
kalau malu memang tak boleh.
jadi sila  mempakai bibir merah terang secara yakin diri.


wa730d4f6e5e811e1a8b522000a1e9e04_7
ini versi vampire ke hape entah?
saya keluar pakai kaler ni tau..bukan pakai untuk ambil gambar je.


w3a70547ce5e811e1b10e123138204060_7
kat dalam kereta pun sengih2 ambil gambar.
cewi pakai mulut merah..bhaha..


394571_453450758021168_700125332_n
ini versi anak sedara saya.
main mekap dengan dia siap letak mulut merah ala2 marilyn monroe.
cewi kemain dua orang budak ni *i pun budak ok.. ha ha..



berani pakai mulut merah dan keluar?
pakai je uolsss...mulut kita kan.


like fanpage kalau sudi.


klik nuffnang saya.
tenkiu.

54 comments:

ηuя αιмι Ƒαянαηα said...

bibir kaler cem tuw . seksi taw kak! nampak menggoda.. sukeee :D

liya alia said...

memang berani. takpa la kulit putih. kalau kulit macam saya ya ala2 beyonce ni pakai mau jadi keling terus. hahaha

Cik Eka said...

hahahaha

comel budak tu pakai lipstick merah nyale

Siti Shuhadah said...

cantik !!

kak shu jenis yg berani jgk..tp, lom berani nak keluar pakai mulut merah ang2 lg..hehe..

pinky said...

tak berani nak pakai warna merah mcm ni...=)

zEri sAfEerA said...

ni mmg betol2 berani... kalo ms sm umo dgn anak sdare 2, mmg slalu la pkai mcm ni, hakhak ^^

Noor said...

comel gak..nmpak klasik..heheh

Rosidah Binti Muhamad said...

Berani nyer..sis berani pakai malam2 bila nak kuar ke majlis tertentu jer..hehehe..tak tahu ar bila sekarang ni dah jd trend, pun nak ikut meroyan jugak..akan ku pikirkan..hehe..

Izzah Azizah said...

suke lahh, lipstik merah memang cantik !

are_lin@yu said...

ok pa..menawan lah zzy..hehe

Twins said...

Buat masa ni tak berani lagi..selalu pakai yg nude je

fazilamz @ iLa said...

tu la selalu jugak tgk orang guna warna merah menyala ni...
diri sendiri tak brani lagik...
dolu2...ada gak....pakai yg hitam2...hehehe

Aida Jelita said...

sexy you!!

nuruashia said...

wawhhh..sukeeeeeeeeeeeeeee tgkkk lips kaler merah nyala cenggitu! awww

♥ Cik Zack ♥ said...

hahaha klo sy pki, msti sume org lari lintang pukang. agaknye cnfuse mnusia ke antuuuu. wiwiwiwi tp zoey pki comel jerk. bibir kecik comel.awwww ;)

LelakiSemalam said...

kemain ....hehe

miss niedNied said...

menawannn!!!!! sngt cantik.

MiSz fiFiEyQa said...

aishhh...x berani la kak zoey...macam tak sesuai plak dgn diri sendiri..skarang ni pun baru je belajar pakai lipstick..kaler nude je...hehehe

El-Janna said...

amboiiiiiii tak berani la kite nk pki. kang ada orang pengsan^^

Anne Mahazir said...

cumel jer si kecik tue..skng dh jadi trend blik pkai mulut merah2 nie...back to 60an fashion..

Pondok Usang said...

nak kenal sama anak sedara..

najihahfara said...

wuu merahnya..x berani nak pakai

liyana said...

salam..sis ade x tips mcm mane nak bg lipstik tu tahan lama bile pakai..

zOeY zAu YaH said...

nur aimi farhana: tergoda tak? haha..

zOeY zAu YaH said...

liya: eh blh gak tau cuma berani atau tk je.mcm ning baizura n mizz nina pakai tu.mmg lawa =)

zOeY zAu YaH said...

cik eka: dia suka hehe..

zOeY zAu YaH said...

siti shuhadah: kak try yg tone lain skit yg agak2 berani haha..

zOeY zAu YaH said...

pinky: sesetgh org mmg x brani sbb terlalu menonjol =)

zOeY zAu YaH said...

zeri safeera: kene berani.time kck2 mmg semua suka merah ang2 kan.

zOeY zAu YaH said...

noor: ha'ah kan..klasik je.

zOeY zAu YaH said...

rosidah: mmg trend skang ni.cuba try sekali.pastu mesti x segan dah.

zOeY zAu YaH said...

izzah: kan? terang dan menyerlah haha..

zOeY zAu YaH said...

are_lin: haha tq..

zOeY zAu YaH said...

twins: :)

zOeY zAu YaH said...

fazilamz: trylah.mmg ramai pakai skang ni kan.

zOeY zAu YaH said...

aida: sexy lady haha..

zOeY zAu YaH said...

nuru: saya pun suka ;)

zOeY zAu YaH said...

cik zack: eh taklah.mesti sharifah nampak lawa haha..

zOeY zAu YaH said...

lelakisemalam: :)

zOeY zAu YaH said...

miss niednied: thanks..

zOeY zAu YaH said...

misz fifieyqa: =)

zOeY zAu YaH said...

el-janna: eh taklah.skang org mmg gila dgn kaler terang =)

zOeY zAu YaH said...

anne: kcik tu jd mgsa mcik dia haha..yup2..kembali ke zaman dulu kan.

zOeY zAu YaH said...

pondok: dia jwb "tak kuasa i" hahaha

zOeY zAu YaH said...

najihah: yup mrh.

zOeY zAu YaH said...

liyana: saya pakai gitu je.nnti ada masa saya buat entry bg tip bg thn ok?

elyna mirsada said...

comel je nmpk.tp lau ely pka nmpk xkna jer.hehe

ella hassan said...

comel nyer kak zoeyy pkai. kalau saya pakai, macam nak pegi opera. hahaha

Rinna said...

Akak pun suka gak pakai kaler terang2 gini.. nampak menyerlah aje.. heheh.. :)

zOeY zAu YaH said...

elyna: hehe...

zOeY zAu YaH said...

ella: haha..alaa try je.

zOeY zAu YaH said...

rinna: give me 5 kak hahaha..

Tulus Sweet said...

tulus mmg tak boleh make up bibir warna merah pekat,menampakkan lagi jerawat..

nur afini said...

klo kulit itam mniss mcm sya . .eee mzty x sesuai. .