versi mulut merah

Assalamualaikum...


mulut merah ang2 adalah stail yang timbul semula.
budak ni(tuan blog) pun bukan main lagi terpengaruh.
lagi cewi lepas tengok nora danish,kakak dia,liyana jasmay dan lain2 artis
selalu pakai mulut merah walaupun hanya keluar jalan2.
cehhh..! terpengaruh dengan retis rupanya T_T


jom tengok mulut merah versi suka hati saya =)
.
.
.
wb72a3714e5e611e181dd1231381b5f1f_7
mulut merah yang sungguh menggiurkan..HAHAHAHAHA
macam kerek je bahasa saya guna.


saya tak pakai lipstick,tapi lip liner pencil kaler merah nak meroon2 skit.
jenis tak berkilat(mate),jadi bila pakai tak sememeh atau comot sana sini.
saya pakai seluruh bibir.


w9ad7737ce5d911e1b8031231380e76c6_7
pastikan anda selamber macam saya kalau nak pakai merah terang2.
semua orang tengok mesti nampak bibir kita dulu.
kalau malu memang tak boleh.
jadi sila  mempakai bibir merah terang secara yakin diri.


wa730d4f6e5e811e1a8b522000a1e9e04_7
ini versi vampire ke hape entah?
saya keluar pakai kaler ni tau..bukan pakai untuk ambil gambar je.


w3a70547ce5e811e1b10e123138204060_7
kat dalam kereta pun sengih2 ambil gambar.
cewi pakai mulut merah..bhaha..


394571_453450758021168_700125332_n
ini versi anak sedara saya.
main mekap dengan dia siap letak mulut merah ala2 marilyn monroe.
cewi kemain dua orang budak ni *i pun budak ok.. ha ha..



berani pakai mulut merah dan keluar?
pakai je uolsss...mulut kita kan.


like fanpage kalau sudi.


klik nuffnang saya.
tenkiu.