main mekap: glowing skin.

Assalamualaikum..


edisi bermain mekap kembali lagi.
yo yo ooo je budak belog nih..ini rancangan bersiri ke hape ni?
ok takyah jawab.


kali ni bermain mekap kasi efek kulitku kelihatan glowing.
takyah..takyah guna produk kelupas semata2 nak glowing.
sekarang guna mekap pun boleh...ewah! iklan kau senah..


glow1 
gambar tanpa edit dan tanpa contact lens.
muka taruk bb cream,loose powder dan terpaling penting
adalah shimmer powder yang ditaruk secara berpukal2..eh tak,maksudnya secara banyak.
terutama di kawasan yang cahaya akan spot dulu kalau kita kat bawah cahaya matahari atau lampu.
kening takyah kacau lebih2.
mata gabungan gold,gangsa dan coklat gelap pekat.
celak hitam nipis2 dan maskara tanpa bulu mata palsu.
pipi disapu bronzer nipis2(rasanyalah sebab sudah lupa) dan bibir pula warna coklat.


glow
taaddaaa!
bila duduk kat cahaya muka akan glowing.
ada orang suka efek semacam ini..nampak licin dan kulit sihat.
tapi ada pula yang tak suka sebab sekali tengok macam kulit berminyak.
saya? uolsss niiiii...macam tak paham pula..
kalau namanya mekap ada ka yang saya tak suka?
muahahaha..


uolss nak cuba? silalah bermain mekap.
saya bosan2 saya akan main.
tapi kalau bermain sendiri2 saya suka main hentam..
taknak main mekap yang asik buat muka nampak gojes saja.


like fanpage saya


klik nuffnang nak kawen.
tenkiu.