natural makeup tutorial*mekap main2

Assalamualaikum..


2,3 hari asyik bermain mekap saja.
satu hari tu saja2 rasa nak rakam pula.
padahal ketagih nak buat tuto..tapi saje jeee taknak ngaku..muahaha..


terimalah mekap tah hape2 dari saya.
tak pakai lens.mata merah2 sebab masuk serbuk eyeshadow.
eyebag pula amboiiii..besar sungguh!
mata panda? takyah cakaplah..sayalah pemenang bagi kategori mata panda sekelian.
muka pulak tak pasal2 naik ruam2 kat hidung dan dahi..
tengok? hebat kan pakej video saya kali ini?
ha''aahhh hebat sangat sampai rasa nak tengok sambil pejam mata..(u_u")
erkk elehhh...tak logik langsung kan?
JOM TENGOK JOM
 
the video.saya hentam je main tempek2 semua benda.
sungguh sedang bermain ketika ini.


PRODUK:
garnier bb cream
elianto concealer(01)
naturactor loose powder
essence shimmer powder
unbranded brown eyebrow pencil
miss rose shimmer eyeshadow
silkygirl black eyeliner pencil
maybelline black mascara
silkygirl eyeshadow pallete(shading)
unbranded peach blush
unbranded nude brown lipstick
silkygirl pink lipgloss


t
sebelum dan selepas mekap.


120120928_155550
hasil mekap yang tak pasal2 tu -.-'


120120928_155308
natural..


120120928_154904
sebelah nampak lain,sebelah lain akibat cahaya takmo kasi can..


120120928_154855
ok,boleh nampak dahi dan hidung saya ada ruam kan?
tapi sila abaikan.



uolss pun silalah try mekap ini kalau mahu.
saya main hentam saja.


like fanpage saya kalau sudi.
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik nuffnang nak kawen.
tenkiu.