product review: ABC acaiberry+colagen.nak tau berkesan ke tak meh la tengok bukti ni.

Assalamualaikum..


sitisitusanasini semua orang mahu kuruih2..
tapi tolonglah weh,mana nak cari produk yang betul2 berkesan?
nak pergi pusat kuruih WORLD2?? BEAUTY2? 
sila jangan berangan*kelip pok kelip pok pandang dompet T_T


tapi sekarang takyah risau uolsss...
saya nak tolong kenalkan dengan produk yang dah glamer dan terbukti berkesan!
kenapa glamer? sebab dia betul2 berkesan dan terbukti..itu pasal dia glamer.


ABC ACAIBERRY+COLLAGEN
ha'aahhhh...nak kurus dan cantik? silalah mencuba.


TESTIMONI


ahkak dah gojes dekkk...
memang akak ni gojes pun.tengok body lah weh..haha.


bukan berat je turun tapi badan langsing.


dah boleh bergaya.


nampak shape dan 'padat'.tak mengelebeh lah maksudnya.

pakai baju tradisonal pun akan nampak lebih cantik.
badan dah langsing dah.


lelaki pun amalkan produk mables ni.
nak hensem2,badan lawa silalah mentry produk ini kan.


LAGI TESTIMONI


silalah baca mesej2 customer ni..
.
.







KENAPA BERKESAN?




- 100% campuran bahan semulajadi buah acai berry dan herba cina.

- mengandungi buah acaiberry,aloe,chitosan,garcinia camboga,
dietary fiber dan green tea.

- tiada kesan sampingan seperti pening,jantung berdebar dan sering buang air besar.
jadi tak akan menganggu aktiviti harian anda.

- acaiberry telah terbukti mengandungi omega6 dan omega9
yang berguna mengurangkan risiko sakit jantung dan lain2 kandungan seperti
fosfor,kalsium,potassium,vit B1,vit B2 dan lain2.

- kaya serat dan membuat kita berasa cepat kenyang dan mengurangi nafsu makan.

- meningkatkan metabolisma tubuh dan memberi nutrisi kepada kulit.

- mampu menurunkan berat sehingga 40lbs(18kg) dalam masa 4 minggu !


SIAPA YANG PATUT MENGAMBIL PRODUK INI?

- wanita dan lelaki yang inginkan tubuh menarik tapi selalu tertipu dengan
produk2 kurang berkualiti.

- wanita dan lelaki yang selalu sibuk dan tiada masa lalu memerlukan
produk yang praktikal tetapi efektif dan memberi kesan yang besar.

- individu yang selalu travel tapi malas atau susah nak bawa supplement
yang rumit seperti perlu membancuh dan sebagainya.
dengan acaiberry anda hanya perlu makan sebiji sehari pada waktu pagi sebelum sarapan.
minum air masak dengan banyak untuk membolehkan lemak2 dibakar dan disingkirkan dari badan.


BAHAN2 ACAIBERRY DAN KHASIATNYA.

 aloe vera(lidah buaya).
anti inflamasi,anti jamur,anti bakteria dan membantu proses regenirasi sel.
menurunkan kandungan gula dalam darah(untuk pesakit diabetes).
mengawal tekanan darah,menstimulasi daya tahan tubuh terhadap serangan penyakit kanser,
digunakan sebagai nutrisi untuk penyakit kanser,HIV/AIDS.


chitosan.
chitosan merupakan serat haiwan yang mampu mengikat kolestrol dalam getah hempedu.
chitosan terdapat dalam kulit udang atau cangkang kepiting(cengkerang ketam kalau tak salah).
jika chitosan ini terkena asam lambung,senyawa tersebut akan berubah menjadi seperti gel
yang bukan saja molekul kolestrol dalam getah hempedu tetapi juga molekul lemak dalam makanan.
kolestrol dan lemak yang terbungkus(terikat,tergumpal kot) akan dibuang dari tubuh
melalui sistem pembuangan.
chitosan dianggap sebagai ubat pelangsing yang selamat kerana ianya adalah bahan semulajadi
dan mekanismanya tidak mempengaruhi sistem tubuh secara keseluruhan.
ianya hanya mengikat lemak dan kolestrol.
chitosan juga mempunya khasiat lain untuk tubuh seperti:
- memperlambat penuaan.
- mengharmoniskan sistem tubuh.
- meningkatkan daya tahan tubuh.
- mengaktifkan sel limpa.
- menaikkan nilai PH cecair tubuh.
- mengurangkan dan menghapuskan racun.
- melindungi dari sinar ultraviolet.
- meningkatkan fungsi pembunuh sel kanser.
- mampu menahan penyebaran sel kanser tumor.
- menurunkan hypertensi,menstabilkan tekanan darah dan membantu penyerapan kolestrol.
- menguatkan dan memelihara hati.
- mencegah pengumpulan kolesterol jahat pada hati.


gracinia cambogia.
mengandungi ACA iaitu zat yang mengurangi perubahan kabohidrat menjadi lemak.
menambah glikogen dalam badan dan membuat kita berasa kenyang lebih lama
tapi tetap berasa segar.
mengurangi nafsu makan mengurangi berat badan.


green tea.
mengandungi antioksidan thearubegins,epicatechins dan catechin.
antioksidan meningkatkan kekebalan tubuh,mencegah kanser dan sakit jantung,
mengawal berat badan,melindungi dan menyihatkan kulit.


dietary fiber.
serat makanan membantu mengurangi masalah pencernaan,
mengatur kadar gula darah dan insulin.
menurunkan kolesterol jahat(LDL) tanpa mengurangi kadar kolesterol baik(HDL).


CARA MAKAN.
makan 1 kapsul setiap pagi sebelum sarapan,
diminum dengan 8oz air suam.
seeloknya ketika perut kosong dan 30 minit sebelum sarapan.


 PANTANG LARANG.

- tidak sesuai untuk penghidap penyakit jantung,darah tinggi,stroke,
hati,ginjal,hyperplasia,glaukoma dan sawan(epilepsi).
- tidak sesuai untuk wanita yang sedang mengandung.

- ibu yang menyusukan anak pula perlu  minum air dalam kuantiti yang banyak.
elakkan pengambilan ketika haid.

- banyakkan pengambilan air ketika mengambil produk ini.

- digalakkan untuk makan dan banyakkan pengambilan buah walaupun
tidak berasa lapar(penting untuk bekalan tenaga).

- tidak digalakkan mengambil produk ini ketika sedang sakit atau daya tubuh badan sedang lemah.


DISAHKAN.


disahkan halal dan selamat.


dikilangkan secara GMP(sila google kalau nak tau gmp tu apa hehe).



AWAS PRODUK TIRUAN !!!


produk glamer macam ni mestilah ada yang meniru.
hati2 ye uolss..jangan beli dan makan yang tiruan.bahaya tau.
ini antara ciri2 dan perbezaan produk tiruan dan yang asli
(owner ni jual asli lah).



lagi ciri pebezaan antara yang asli dan tiruan.


kat mana nak beli yang asli ni?
kat sini..sila klik dan kalau ada apa2 yang uolss nak tanya,
boleh terus tanya owner dia tau..
(moyy's chaa).
dia ada jual produk lain gak.boleh serbu dan usha ok haha..


harga?
RM120 sebotol.
tapi 10 orang terawal akan dapat harga RM110 sebotol !
cepatlah serbu..



like page saya


klik iklan nuffnang bawah entry ni.nak kawen ni.
tenkiu.


4 comments:

Noor said...

wuih..kalau yg ni mcm ok ja..kat FB fames sngt..rmai yg dah berjaya..tpi dok seriau takut kna hak tiruan..nnt nk pi tgk FB owner yg juai tu..thx bg info..

luqman zakaria said...

tq share! :)

hazanis said...

blh try ni..ahaksss

Maiza Murad said...

Akk pun makan ni gak.dah 3 bulan dsh..mmg turun byk ooo dari 85kg smpai 74kg.seluar semua dah longgar2 hehe