tutorial: simple soft makeup.

Assalamulaikum..


hari tu rasa nak buat video mekap.
tapi sekarang malas sungguh nak tunjuk mekap susah2(eh bukan selalu macam ni ke?).
so jom lah tengok dan try mekap ni.



selalu berhasad dengki dengan tubeawak(youtube).
dia akan kurangkan kualiti video.hampas betul.

produk:
silkygirl liquid foundation.
elianto concealer.
naturactor loose powder.
canmake eyebrow mascara in dark brown.
miss rose 3d pallete in shimmering cream colour.
silkygirl pallete in soft and medium brown colour.
maybelline black mascara
maybelline hypersharp eyeliner in black.
silkygirl pallete in soft brown and cream colour(shading).
danni blush pallete in soft pink.
mac lipstick pallete in soft pink.


2
sebelum dan selepas.
dagu saya ada jerawat...ceceh sibuk nak cakap kat uols..
macam hal yang membanggakan je T_T


1
mekap yang simple.tak nak pakai bulu mata palsu pun ok.
tapi saya pakai.seronok2 nak melepas gian bermain bulu mata.


4 
muka putissss dari tangan? takpe,awak boleh cakap macam tu.
saya tak kisah pooonnn...


3
kamera saya baik hati.
dia selalu buat muka saya nampak gebu.
terima kasih ! *tak pasal2).


selamat hari raya aidiladha.
nanti saya bubuh gambar raya ye.


like page saya.



klik nuffnang nak kawen.
tenkiu.