main mekap: dramatic eyes

Assalamualaikum..


edisi mekap yang entah kali keberapa telah kembali lagi..HAHAHAHA..
sungguh annoying efek gelak tersebut.
tak paham dengan diri sendiri T_T


drama eyes
kali ini mahu cuba mata yang dramatik dek eyeliner tebal2.
mata tak pakai lens.
eyeshadow coklat disapu secara layang saja.eyeliner dan bulu mata palsu ekstra tebal.
pipi dan bibir disapu warna lembut.


drama eyes1
boleh nampak kulit saya kurang memuaskan waktu ni -.-'


like fanpage saya


klik iklan nuffnang nak kawen.
tenkiu.


12 comments:

Cik Ain said...

woahhhh ,mataaaaaaaaa owhsem la kak zoey .

Darshaini Shaini said...

Cantiknya mata kak zoey.............:))

Rosidah Binti Muhamad said...

selamat pagi zoey..sis mmg dari dulu sampai sekarang tak pandai nak pakai eyeliner, pastu nak sapu celak bawah mata tu mst garisan antara 2 mata tak sama besar..huhuhu..

mekap yg nie cantik sgt..

Darshaini Shaini said...

Cantiknya mata kak zoey!!!
like it::DD

humaira balkiss said...

akak, ni guna celak apa dekat bawah mata tu?
lawa! terletak je and shinny :)
nak juga try macam ni, tapi takut lama lama celak tu luntur hbs muka berzombie sakan.haha.
:D

nuruashia said...

wow..besar n cntekknyee mata awk zoey!!
suke tgk..:)

cLa maCHO said...

salam zoey

saya try pm awk thru fb tp x bole..:(

sy nk tnye, klo saya nk bg awk kolagen utk awk review dkt blog/fanpage awk terima x? takut2 jgk bg effect dkt kesihatan awk.. :)

utk lebih detail awk boleh tgk fanpage saya http://www.facebook.com/clashop.blogspot/posts/533549056658801#!/clashop.blogspot
atau blog: http://clashop.blogspot.com/

apa2 awk feedback yea..tqqq :):)

Liquid said...

incek liquid jalan2 cni...

waa mmg menjadik dramatic eyesnye eheh

Bui Junaidi said...

TERINGIN JUGAK NAK BUAT MCM NI P TAKUT KURENG SESUAI SBB MATA KAK BUI BESAR DAN GALAK..

Mizz ErMa said...

sy pon da lama xmaen mekap2..hehe

cik nur said...

comel je muka cik zoey kita nie :)

dEdEQ dE wIshEs said...

JD BULAT JE MATE AKAK .. HEHE