saya dalam majalah rapi

Assalamualaikum..


saya telah muncul dalam majalah rapi.
thanks to kak emy,orang yang selalu mempopularkan saya muahaha..



1DSC07896 copy 
rapi 15 oktober 2012.
sudah lewat begini baru nak kecoh2 kan.
thanks kat semua2 yang sedar saya muncul dalam majalah ni dan bagitau saya :')


1DSC07897 copy
ruangan ini.saja nak share sikit2 pengalaman.




thanks rapi,thanks kak emy dan thanks semua2 yang selalu menyokong saya..
amboi,macam terima award..muahaha.



like fanpage saya di



klik iklan nuffnang nak kawen.
tenkiu.

25 comments:

luqman zakaria said...

wah!citer yang u share maybe boleh bagi inspirasi kat orang luar sana! betul x?

Ryne Moza said...

..kak zoey masuk Rapi lagi..:-)..kekal semangat!!..

siys evolta said...

syafakillah zoey...

deqjamucuxx said...

fofular nya depa ~ wink2 ^^V

Makbed said...

tahniah..... saya terus menyokong.

zOeY zAu YaH said...

luqman: insyaallah..

zOeY zAu YaH said...

ryne: alhamdulilah n insyaallah :)

zOeY zAu YaH said...

siys: maksudnya?

zOeY zAu YaH said...

deqja: bkn tanda popular lahh...sharing2 saja hehe..

zOeY zAu YaH said...

makbed: thanks :))

Syafiqah Hashim said...

wahh!! so inspired :)

norfitri mustaffa said...

kuat kan semangat kak ok...

ell lina said...

waaaa..akak masuk majalah lagiiiii :p
congrate kak..jgn lupe jge kesihatan tau :p

Hnahdy said...

wahh.. glamer la..

nabila azmi said...

nk beli..tpi kat mesir xjual plak..huhu...

fighting akak cntik=)

MiSz fiFiEyQa said...

eh ni kali kedua kan kak?cume c0lumn yg berbeza je..
Kuatnye akak..patut la kurus je..sakit rupenye..wish to read your story.. ;)

EB said...

Waaaa da jadi retisss... hehehehehe...

Cik Saila said...

hai zoey comel,lama xsinggah sini..sorry. huhu :(
masuk majalah dia ehhh..fofular lah dia..hehehe

ct cheery said...

wah!!!best,masuk majalah lagi..nak masuk jugak!!!hhehe

Magic Chic said...

Tahniah Zoey for media coverage! Take care your health sis :)

alyaa zakaria said...

wahhh...untungnyaaa...bangga jd org kulim..ahahhaah...btw follow sya blik tau
http://thecatpaws.blogspot.com/
tq :)

Emas Putih said...

tahniah. hehehe bestnyer.

btw sy dah follow sini.
http://www.kisahemasputih.com/

Bluewendy said...

be strong dear.. Allah always love us.. :)

aqmalazmi said...

nak kena kenal dengan KAK EMY tu la kowt baru blog kita nak masuk majalah ! hahahahaha :P

Mizz ErMa said...

cik zoey masuk rapi lg? thniah..hehe sabarlah ye cik zoey..insyaallah, ada hikmah di sebalik sume nih..