saya dalam majalah dara jan 2013.

Assalamualaikum.


saya tak tahu pun ada story pasal saya dalam majalah dara jan 2013.
kawan2 fb yang cakap baru terhegeh2 nak terkejut..kahkah...terkejut konon.


wartawan dara tak contact saya pun,tapi mungkin dapat story dari k.emy(wartawan rapi).
thanks.




muka depan dia yuyu zulaikha.blogger jugak.



story pasal saya ni.takpe,just nak share2 pengalaman kan.
ada yang tanya saya,saya ke tulis ayat2 semua tu.
eh mane adeeee..saya cerita2 dan bagi point2 penting.karang2 tu semua ahkak2 wartawan lah uolss.
setiap majalah kan ada cara penulisan depa sendiri.mana boleh tibai 100%
tulis apa yang saya cerita.saya merepek je pandai lah haha.


mekasih semua yang mendoakan saya.
kalau kita mendoakan kebaikan orang lain,malaikat pun akan doakan perkara yang sama untuk kita. :')
jadi uolss doakan saya dan bagi kata2 semangat,
uolss juga akan dapat kebaikan dan pahala yang sama.
terima kasih sangat2.semoga Allah merahmati kita dan memberi kejayaan dunia akhirat.amin.


like fanpage saya di:
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik iklan nuffnang nak kawen.
tenkiu.


34 comments:

Sheera Aya said...

hehe. aya pun selalu pikir, selalunya tu ayat pengarang majalah tu or org empunya diri punya ayat. btw tahniah. makin bertambah la org kenal zoey lepas ni. hiks

luqman zakaria said...

tahniah!

dEdEQ dE wIshEs said...

NAK KUA KAT MAJALAH N SURAT KHABAR GAK LEH X ? HIKHIK

leyla luv ariff said...

cdiyh bce sal sis kat kolum takdir ilahi 2..siap tlis entry khas untk sis lg..pape pown tbah k..kte doa un sis cpat sembuh..
jum bce:http://leylanurjati.blogspot.com/2012/12/tabah.html

Rara Nasiha said...

moga you kuat sentiasa dear :)

sea_lavender said...

semoga kuat dan tabah dalam mengharungi kehidupan :) Allah sentiasa ada bersama

UniMeOw said...

kak zoey mmg kuat & tabah...cyes uni kagum...(Y_Y)

elyna mirsada said...

tahniah zoey..

Anisa Anuar said...

teruskan jd inspirasi kpd semua org.. =)

nabila azmi said...

syoknyaa masuk majalah..=)..

semoga cpt sembuh..amiin

Nastyna said...

congrats dear.

MiSz fiFiEyQa said...

semangat tau sy beli sebab ade 2 blogger femes dlm mag tu!haha..btw,semoga akak diberikan kekuatan utk b'hadapan dgn penyakit2 tu.. :')

baby lydia said...

tahnias dear..insyallah dya akan dpt kan keluaran jan nnti iyer..

najihahfara said...

wah semakin naik akak hihi.
semoga terus cekal & tabah kak

Sya Kiffli said...

tahniah zoey...dapat masuk mag tu...akak pun suka baca blog zoey...sebab ayat2 zoey tu x stress tau bila baca...lagi kelakar ada la...datin markonah tu yang tak tahan tu...:)hihi

Hnahdy said...

dah baca :)

.::: Princess MOMOY :::. said...

TAbahnya dear T__T
hmm..tetiba pula rasa sayu
sebab tengok luaran happy saja
dalam siapa la yang tahu kan

zOeY zAu YaH said...

sheera: depa yg karang ayat hihi..

zOeY zAu YaH said...

luqman: tq.

zOeY zAu YaH said...

dedeq: insyaallah ada lah peluang nnti hehe.

zOeY zAu YaH said...

leyla: tq.

zOeY zAu YaH said...

rara: insyaallah.thanks.

zOeY zAu YaH said...

sea: yup,Allah sentiasa ada.thanks.

zOeY zAu YaH said...

unimeow: thanks.

zOeY zAu YaH said...

elyna: thanks ya.

zOeY zAu YaH said...

anisa: insyaallah.thanks.

zOeY zAu YaH said...

nabila: alhamdulilah,rezeki hehe..thanks.

zOeY zAu YaH said...

nastyna: thanks.

zOeY zAu YaH said...

misz: hihi..thanks.

zOeY zAu YaH said...

baby: thanks.

zOeY zAu YaH said...

najiha: haha..rasa biasa ja.thanks.

zOeY zAu YaH said...

sya: haha..blog merepek kak.thanks akak.

zOeY zAu YaH said...

hnahdy: hehe..tq.

zOeY zAu YaH said...

princess: i'm ok..hihi thanks ya.