saya dalam majalah rapi 15 dec 2012.

Assalamualaikum.


hari tu masuk majalah rapi 15 dec 2012.
takyah lah bayangkan saya masuk gedebuk dalam tu.hilang akal ke apa?
muncul saje deyy! muncul daaa..! kahkah..marah pula dia.




tak..tak.muka depan dia bukan saya.
bedah pelastik ke hapa tiba2 menjelma semacam siti saleha? haha.
rapi keluaran 15 dec 2012 muka depan dia siti saleha.



weewwiittt ! masuk sikit ja.tapi lantak la kan kite nak kecoh pun..haha.



cara saya hilangkan stress..ceceh.
bila lahh muka makcik ni nak jadi cover majalah pulak?
amboi berangan sungguh..kahkah.


mekasih kak emy intan payung.
sejak zaman dolu2 asik baca majalah ni,cam tak caya skang dok masuk rapi.
mimpi ke nih? mimpi erk? hahaha over.


like fanpage saya di:
www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik iklan nuffnang nak kawen.
tenkiu.

5 comments:

luqman zakaria said...

wah..majalah lg..hehehe

are_lin@yu said...

nak masuk majalah gak..hihi

zOeY zAu YaH said...

luqman: :)

zOeY zAu YaH said...

are_lin: insyaallah nnti giliran awk lk hehe.

zEri sAfEerA said...

aisy,,, kalo sy pon klua secoet nk bgtau jgk. hehe