mempersembahkan wanita terhebat pada minggu ini! err..dan minggu2 sudah -.-'


Assalamualaikum.


semua wanita di rumah kami adalah comel dan hebat..dan cantik..dan loyar buruk juga -.-'
tapi sejak 2,3 minggu lepas emak yang terhebat(iaitu pemenang wanita terhebat nombor 1 takde sapa boleh challenged) telah mengoutkan diri ke ipoh untuk jaga ahkak saya yang baru bersalin.
jadi rumah ini tiada wanita nombor satu tersebut..macam mana ni? macam mana nih?
bersabar...jangan panik2.


nak ikutkan cerita dia,saya ikut mak mula2 tu.CCE dan bapak tak ikut.
jadinya saya ikut emak,CCE duduk rumah dengan bapak.lepas tu saya balik dulu sebab ada job mekap.
tinggal wanita terhebat nombor satu di sana bersama wanita nombor dua terhebat yang 
tiba2 jadi tak hebat sebab duduk dalam pantang KAHKAHKAH..ok stop gelak T_T


jadi siapa yang harus jadi wanita terhebat di rumah? siapa yang harus menggantikan wanita terhebat?
ok,kat sini plot pun bermula..ewah! kau ingat ini movie? kataku didalam hati sendiri HAHA!
nak saya jadi wanita terhebat? owh...saya adalah insan yang lemah tak tahu apa2 melainkan tido,
makan,mekap,mengada2,menyusahkan orang..blablabla..haaa kau baca terus cancel nak buat ipar duai
hahahahha.jadi insan yang hardcore lagi garang,iaitu CCE telah membuat semua kerja2 emak!
yeaaaa!




Uploaded with ImageShack.us pemenang wanita terhebat pada minggu ini jatuh kepada
 CUCU CIK EMBUN !
weh..arwah tok embun mesti bangga dengan hang nih weh..
P/S: muka dia ni garang kalah emak2.ngeri tau uolsss.tapi beliau masih single.
nak ngorat sila usaha sendiri.takde makna I nak tolong2..hahaha!
tudung tu keluaran saya sendiri(sempat promete).
UPDATE 28.2.13:
photobucket block gambar saya dari masuk blog(kena bayar),
so gambar ni dah tak gerak2 dah...i hate photobucket!


hari2 selama beberapa minggu dia telah menjadi maid kepada saya...eh tak!
telah mebuat kerja2 suriram ram..ram surirumah ram..ram(sila baca dengan nada lagu suriram).
mencuci,mendobi,memasak,mengemas,menyidai kain,melipat baju,me..me..me
haaa..tu semua dia buat.saya dalam proses rawatan,badan sangat lemah dan tak boleh aktif sangat.
hari tu sekali haku cuci baju penat hap..hap..hap! terus I surrender senah!
tu mesin otomatik tu,maunya kena cuci baju tepi sungai cam mak2 kita dulu?
tengok sungai je haku pengsan dulu..belum cuci baju tu..hahahahha!



P/S: saja buat entry bodek2,tengah2 malam gini baru je lepas minta dia tolong
goreng kentang.kemain haku buat muka kesian.tak cukup tu,ayat2 kesian pun haku taruk sekali.
maka terhasillah kentang goreng yang sedap dicecah bersama sos cheezy ala2 kfc.


like fanpage saya di:


klik nuffnang nak kawen.tenkiu.

22 comments:

Tulus Sweet said...

Tutorial on how to use spoon on the back. hihihihi

Nastyna said...

So gadis itu la wanita terhebat masa ini yer.. salut la.

pinky said...

wah gambar blh bertukar....i like...

Miz Dayah said...

haha! suka baca entry2 zoey...klaka :-D

Leeza Eelza said...

tu dia pakai maid.. hehe.. semoga cepat sembuh & kembali aktif ye:)

El-Janna said...

zoey saket ea? semoga cepat sembuh ea^^

leyla luv ariff said...

eh..gambar tu gerak2 larh..
nice tudung..nak satu ley??

Nurul Syafiqa said...

macamane wat gmbr gerak tu he he

Izzah Azizah said...

hahahaha. suri ram suri ram ram. cantik tudung !

Siti said...

tulus: sian ahkak tu tak psl2 je termasuk sekali hehe.

Siti said...

nastyna: hehe.

Siti said...

pinky: me like too hihi.

Siti said...

mizz dayah: tq,merepek je lbh tu.

Siti said...

leeza: amin.tq.

Siti said...

el: x sht skit hehe.tq.

Siti said...

leyla: kna beli..mau? hehe.

Siti said...

nurul: ssh lah nk explain step dia T_T

Siti said...

izzah: tq.buat sendiri je.

Cik Embun said...

hamboii hamboiii sukanya duk mengata.. nak suruh aku mogok la tu...

Mizz ErMa said...

nasib baek ada CCE, ringan skit beban cik siti kan..hehe

are_lin@yu said...

hahaha sweet ;)

✖‿◕ Gangster Pinky ✿ said...

Hahaha ~ Lawak Sungguh Laaa . Yg Pasal pic Tu Lagi lawak mukenya ... :3