pilih nama bisnes untuk saya dan dapat hadiah!

Assalamualaikum.


saya tengah pilih nama baru untuk bisnes dan terfikir nak uolss semua2 bagi cadangan nama.
nama apa2 pun boleh.saya cuma nak nama yang simple tak panjang sangat dan kalau boleh gabungkan
sekali nama saya iaitu 'siti' itu dikira bonus.boleh dapat markah lebih tu haha.


bisnes saya tu shawl dan mekap(2 servis untuk 1 nama).
hadiah misteri yang menarik dan comelsss menanti anda! uolss bagi je idea nama tu di komen blog saya ni
atau di status yang saya akan update di fanpage saya.nanti saya akan pilih yang menarik
(tapi tak semestinya akan digunakan sebagai nama bisnes saya,ikut keadaan juga.cuma pemenang memang akan ada).



jom pakat bagi idea ;)


UPDATE ON SATURDAY 19.1.13:
pemenang ialah dhir_iman(nadirah rasid).
tahniah dan terima kasih kepada semua yang bagi idea.