saya dalam majalah mingguan wanita.

Assalamualaikum.


saya tak tau pun ada story pasal saya kat dalam majalah mingguan wanita 28.12.12.
kawan2 kat fb yang bagitau.thanks ya.


ada yang tanya,asyik story pasal tu je yang keluar..
yess,saya pun harap ada story lain pasal saya.pasal blog ke,mekap ke kan..
tapi kita kena bersyukur dengan apa yang kita dapat.jadi alhamdulilah dan terima kasih
pada akak2 yang tulis story tu.lagpun niat asal memang nak share pengalaman saja.
jangan nak ngada eh..cepuk kang! kau bukan blogger glamour pun,jauh sekali retis pompom(bunga api)
kahkah.(moral of the story,sila jangan ngada minta kuar story itu ini..bersyukur je la).


muka depan erra fazira dan raja azura.


the story is.... hehe.
terima kasih yang mendoakan saya dan bagi semangat.
saya ok saja..alhamdulilah.




like fanpage saya di:



klik iklan nuffnang nak kawen.
tenkiu.

25 comments:

dEdEQ dE wIshEs said...

TAHNIAH AKAK .. BESHHHLA

Si Biskut Rangup said...

sy pon baru tau...patut la lama dh diam menyepi...semoga cepat sembuh yunk....teringin nak jumpa awk real... In Shaa Allah...awak akan sembuh...jaga diri bebaik tau... :)

Syafiqah Hashim said...

Semoga Cik Siti semakin sihat dari hari ke hari..kuat kan semangat ye :)

AnaMuslimah said...

Semoga akak sihat selalu ^^. btw penyakit pulmonary hypertension tu camane eh? tak penoh dgr pon hihi..

deqjamucuxx said...

saya yakin akak siti saya mampu jalani hidup dengan tabah dan kuat . !

*moga akak siti sehat cam deqja . haha

HanNis SaNia said...

wah glemer dapat masuk majalah :) hik hik

dya said...

insyallah .. akn dya dapatkan keluaran nih..:)

_ch0cogurlzz_ said...

salam akak,hihi
nak akak follow saya,boleh ek??huhu
http://farizamamat.blogspot.com/

Izzah Azizah said...

wahhh ! asyik masuk magazine jer kak Siti nie. eheee

Siti said...

dedeq: alhamdulilah.tq.

Siti said...

si biskut: lama dah.7 taun dah.amin..thanks ya.alhamdulilah saya ok2 saja.

Siti said...

syafiqah: insyaallah.thanks.

Siti said...

anamuslimah: jatung berlubang+paru2 tekanan tinggi.

Siti said...

deqja: insyaallah.tq deqja.nk sgt sht cam deqja tau haha.

Siti said...

hannis: biasa ja :)

Siti said...

dya: hehe tq.minta ada lg sbb ni bln 12 punya.

Siti said...

choco:insyaallah :)

Siti said...

izzah: haha..tak plan pun.rezeki.

.::: Princess MOMOY :::. said...

momoy tiap kali baca kisah pasal dear pun mesti rasa sebak dan insaf. urmmm...
semoga dear terus bersemangat.

off topic.
dear ada beauty product yg ohsem nak share dgn u dear. ni revw momoy

http://www.momoy-blogirl.blogspot.com/2013/01/cabaran-miracle-beauty-collagen-spray.html

Prince of Noob said...

wah dapat masuk majalah... saya bila la nak masuk majalah ni heheh... semoga cik siti sihat sentiasa

Btw jom join Contest yang sangat mudah kat SINI dan menangi wang tunai segera.

Zaza Debunga Pelangi said...

moga siti tabah n sihat2 sahaja..amin..

ejulz said...

smoga cepat sembuh k..

cik nur said...

tahniah zoey wahh makin famous hehehe :)

AkuTracy said...

sy dah lama perasan..hihi

zEri sAfEerA said...

ouh,,, mmg xtaulah sbab xpnah bli. tp apepon, smoga semuanya baik2 saja, Insya-Allah.