natural yellow and blue makeup tutorial.

Assalamualaikum.


lama betul tak buat tuto main mekap.
ingatkan nama saya dilupai,tapi ramai yang tanya pasal tuto rupanya.
padahal mekap haku bukan lawa mana ponnnnnn.....(muncungkan mulot pelis).
haip! haip! michele phan pun mekap bukan lawa mana tapi pasal dia glamer,maka semua pun nampak
lawa...wakaka..kak ipar dia dikecualikan.tamang phan punya mekap memang mables!
kalah kau michele..nangis la kau...nangis laaaaa...



taaaddaaaa!


sebenarnya saya tengah main tutup kening.lepas tu terus buat video.
sebab tu mula je video terus buat tang mata.bedak2 semua dah pakai siap.
abaikan kening...-.-'
abaikan jugak mata.sejak kemarin kelopak mata saya macam bengkak,bila buka mata je
kelopak tenggelam.napa entah.


produk:
eyeshadow coklat untuk mata dan shading: silkygirl.
eyeshadow gold,kuning dan biru: miss rose.
maskara: maybelline.
eyeliner liquid dan gel: maybelline.
eyeliner biru: essence.
blusher: danni pallete.
lipstick: mac
lip gloss: silkygirl.







sebelum mekap..masih lawa..kahkah.. "INI SEMUA POYO!"



selepas mekap bertambah lawa..kahkahkahkahkah!!!



selalu tonyoh mekap terang2 tapi last2 nampak soft.
tolong abaikan kening.


cissss! kelopak mata tenggelam,warna eyeshadow tak nampak.
kelopak saya tenggelam rasa berdenyut macam bengkak.



the mataassss...




ok,silalah try.mekap apa pun tak tau..haha.main banyak.




like fanpage saya di:



like fanpage mekap dan tudung di:


klik iklan nuffnang nak kawen.
tenkiu.