product review: elf studio endless eyes pro mini eyeshadow palette shade everyday.

Assalamualaikum.


orang selalu tanya,lawanya eyeshadow kau..jenama apa? eyeshadow dah lawa,
kau pakai lagi berganda2 dia punya lawa! wakaka..
tak...ayat tu gua muhung ja beb.
tapi bab eyeshadow memang betul orang selalu tanya.
tanya jenama apa yang saya pakai?,jenama apa yang saya guna untuk mekap customer?,
eyeshadow apa yang cantik dan tahan? macam2  soalan weh.


jadi selaku tuan blog yang baik hati dan comel(nak jugaaakkk),
meh lah saya memecahkan rahsia eyehsadow terunggul yang menjadi favourite
saya kini..cewahhh,,ayat nak hebat je kaannn..muahaha.


produk:
 elf studio endless eyes pro mini eyeshadow palette shade everyday(32 warna).


harga: 
RM35 tidak termasuk pos.


tempat beli(onlineshop):
https://www.facebook.com/elly.stylista(klik sini).


p/s: sesetengah gambar nampak kedudukan eyeshadow terbalik/tak sama
contohnya eyeshadow hujung bawah sekali sepatutnya warna ungu gelap(no.32),
tapi dalam sesetengah gambar hujung bawah tu warna no.25 pulak.
ni sebab saya rotate gambar.sorry kalau confuse.




the packaging.
didatangkan didalam kotak yang selamat untuk elakkan pallete ni dari pecah terburai...
lagi2 sewaktu proses penghantaran..hardcore camne pun abam2 pos laju buat kerja,insyaallah pallete ini akan selamat sampai ke tangan anda dalam keadaan yang elok.ewahhh.
eyeshadow ni ada beberapa shade,tapi saya guna yang ni..shade 'everyday'.


meh nak citer sikit pasal jenama ni.kalau uolss tak tahu jenama ni memang saja sangat lah kan.
jurusolek dan yotubers yang buat tutorial terutamanya dari luar negara
memang selalu sangat guna jenama ni.
e.l.f ni singkatan dari Eyes.Lips.Face.
jenama ni adalah jenama antarabangsa based in new york.
jenama ni takde jual kat supermarket biasa tu.tempat2 tertentu saja yang jual..
bila ada jual online dan original pulak tu,tunggu apa lagi weh? serbu lah ! wakaka.




pallete hitam dan berkabut..maknanya dia tak licin macam kebanyakan pallete lain.
so,senang nak pegang dia dan tak mudah terjatuh dek permukaannya yang licin.




ada cermin dan span.
saya selalu guna span yang dapat siap2 ni berbanding berus sebab span ni akan kurangkan
serbuk2 eyeshadow dari jatuh kat kawasan sekitar mata dan pipi.
nanti buruks lah kesan eyeshadow lekat kat muka semua kan.
sapu guna span dia dan eyeshadow lagi mudah lekat kat kelopak mata.




ada 32 warna semuanya.ini dari shade 'everyday'.
kalau nak tengok shade apa lagi yang ada,silalah usha https://www.facebook.com/elly.stylista
saya suka dengan pallete ni sebab warna matte(tak berkilat) ada dan warna shimmer(berkilat)
pun ada jugak.yang shimmer ni sederhana shimmer ada,yang betul2 shimmer pun ada.
dari warna cerah sampai lah ke gelap,semua ada dalam satu pallete.
warna dia jugak mudah melekat di kulit,terang dan tahan lama.


p/s: ada kesan 'colek' or dah guna sebab saya dok guna mekap customer..
hehehe...



warna2 dari barisan pertama.
warna2 ni lebih kepada earth colour.saya paling suka guna warna no.1 tu sebagai higlight,
no.4,no.5 dan no.6...cantik woooo untuk buat mekap natural.




ini warna2 dari barisan kedua.
warna yang saya selalu guna dari barisan ni ialah no.10,no.13,no.14,no.15 dan no.16.




warna dari barisan ketiga.
nampak macam sama je warna dia kan? tapi kalau tengok real2 kat luar,
warna dia ada tone yang berlainan.ada yang kebiruan,kekelabuan,kehijauan,kecoklatan dll.
paling saya kerap guna dari barisan ni ialah warna no.22 dan no.23.




barisan ke-empat.
barisan ni terpaling favourite.saya suka guna warna no.28,no.29,no.30,no.31 dan no.32.
bila guna eyeshadow dari pallete ni,saya suka campur2.nanti dia akan jadi warna yang cantik.
kalau tak caya,try lah beli dan main2 dengan warna dia.serius memang cantik !




bukan setakat guna eyeshadow ni untuk mekap diri sendiri ja,
untuk mekap customer pun saya guna eyeshadow dari pallete ni jugak.
ni antara hasil mekap kat customer yang saya guna eyeshadow ni.
 bawah sekali tu bukan customer,itu tuan blog cik puan datin markonah weeewiitt !
eyeshadow ni best,nak mekap natural boleh,nak mekap gelap2 pun boleh.


uolss kena try eyeshadow ni.memang best.
nak beli kat mana? kat sini: 
https://www.facebook.com/elly.stylista(klik sini)
*sebarang pertanyaan dan pembelian,sila berhubung dengan owner dia sendiri ya.
saya tak jual tau.saya cuma share benda best dan tempat beli.


like fanpage blog saya di:
http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.

12 comments:

mirza syazwina said...

colour dia cantik dengan menyerlah.
smartla eyeshadow ni!^^

Zaza said...

serius cantik..

Elena Kay said...

lawa sgt eyeshadow ni. sukaa:)

nur aini said...

Nanti time tunang ke kawen nak make up kt akak lah :D sudi2 lah follow aini blik ye :)
tamorukuaini.blogspot.com

Rainny Berry said...

Cntik..hrga pun bpatutan..nak beli ar..thnks for sharing..:-)

shu said...

dh lma tringin nk bli brng2 elf..sy xpndai pkai eyeshadow..hehe..

dilaella Ella said...

cantik warna eyeshadow ni,terang pula tu..^_^

Puteri Panda said...

saya suka e.l.f tapi berusnya la. hehe.. kalau makeup belum pernah cuba lagi kecuali lipstick.:)

.::: Princess MOMOY :::. said...

colour cantik. pigmen nya terserlah indah
dan dear makeup mmg konpem lah cantik
dear, how ur health? ok kah sekranag.
update la sikit. nak tahu perkembangan

sit'Z said...

Cantek...pndai mix n match color 2..tp bru jek bli eyeshedow palet..waaa rase rugi nyer...hoho

ejulz said...

cantik.. n lapar tgk ayam tu.. hehe

Nora Karim said...

cantik dan murah lah... hm...