saya dalam majalah rapi 1 april 2013.

Assalamualaikum.


hari tu saya muncul dalam majalah rapi 1 april 2013.
muka depan nelydia senrose.


muka depan dia ialah saya...HAHAHAHA!
over sangat perasan tu.ini nelydia senrose lah dey !



cinonet tapi saya bukan hot dan spicy sampai nak jadi dia punya cover..kahkah..
amboi tak lawak pooonnnn T__T



nama baru,kelas kauuu.




thanks ahkak amy tersayang.


p/s: hari tu mimpi jadi cover majalah mana entah.mimpi hokey! mimpi!
haha..nampak tak aura stress di situ?
lepas tu saya 'hutang' dengan ahkak wartawan program saafiyah TV9 sejak
awal tahun ni lagi.bukan pasal penyakit ok..tak..tak..pasal lain.
atas sebab2 tertentu,asyik tolak je.kesian dia.tak berhenti contact tanya.
insyaallah nanti kalau ada rezeki ok?



like fanpage saya di:


like fanpage mekap dan tudung di:


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.


19 comments:

Aida Ismail said...

Untung laaa masuk magazine. Femes cik Siti kite. Hehe~

NinaAz said...

Wahhhhh. Retis. Nk mssuk majalah jugakkkk hihihi

LaLa mhdnor said...

insyaAllah dapat jadi cover magazine one fine day hehe =D

Syafiqah Hashim said...

fulamakk..masuk majalah lagi..femes la CIk Siti ni..hhehee

Miss Sue said...

dah glamour akak siti ni !! :D
http://ordinarygurl-sue.blogspot.co.uk/2013/06/study-tour-in-london.html

.::: Princess MOMOY :::. said...

tahniah. tahun ni boleh ler calon jadi celebrity blogger
dear sangat comelllll

siti ZAHARA said...

dah baca n siap bli lgi..hee

Ayu Idayu said...

fuyoo.. masuk magazine.. hihihi..

jemputlah dtg ke teratak saya. i'm newbie. ;)
http://madamoiselleayuslittletalks.blogspot.com/

Zaza said...

siti..comelnya awk.. =) tahniah masuk majalah..

Siti(zoey) said...

aida: kebetulan ja nih..hehe.

Siti(zoey) said...

ninaz: insyaallah mana tau ada rezeki ninaz plak kan.

Siti(zoey) said...

lala: amin..haha.

Siti(zoey) said...

syafiqah: kebetulan ja nih..dh lama x masuk hehe.

Siti(zoey) said...

miss sue: biasa ja..org x knl saya pun haha.

Siti(zoey) said...

princess: dah sah2 kalah haha.thanks.

Siti(zoey) said...

siti zahara: :)

Siti(zoey) said...

ayu: masuk sikit je hehe.

Siti(zoey) said...

zaza: thanks.

Cik Yaya said...

shanteq make up mate tu..^_^