kenduri dah pun.

Assalamualaikum.


7.4.13 yang lepas ada kenduri kat rumah saya.
semua orang ingat tu kenduri kahwin saya.kawan saya lalu tengok ada khemah
depan umah terus dia call marah tak jemput =p
uolsss nihhhh.saje je buat i sentap tau.tu bukan kenduri kahwin saya,tapi kenduri bacaan yasin dan aqiqah.



sebelum kenduri pulun buat sticker sendiri.
ni haaa..ni haaa tukang buatnya(tepuk2 dada).entah apa haku buat pun tak tau lah.
asal nampak bentuk macam sticker tu kira menjadi la tu kan?
sampai awal pagi dok gunting menatang ni sampai merah2 tangan gua beb.



sticker untuk letak kat goodie bag ni haaa.
terus jadik comel..kalah kak ton! ERKKK ???!



pop corn homemade oleh cce dan kakna.
macam2 warna dan perisa ada.dua singgit dua singgit !(mail memang idola saya..kahkah).



letak kat dalam ni.nak bagi kat budak2.sedap nih,tak sangka cce dengan kakna terer buat.
budak2 suka,yang mak budak pun sukaaaaa...(gua la tu T__T).
terpaling suka yang kaler hijau perisa pisang.



ada bunga telur.yang ni nak letak kat dalam bag untuk bagi kat orang yang baca yasin.
upload gambar bunga telur kat instagram,bertambah2 orang ingat saya nak kahwin.
uolsss niiiiii..... T_T



pulut kacau.



kuih tradisonal yang siap packing dalam tupperware.
ni nak bagi kat orang yang baca yasin.



bag untuk orang yang baca yasin.dalam ni ada surah yasin,
air kotak,satu tupperware kuih tradisional dan bunga telur.



pakat2 kami adik beradik packing benda2 ni semua.



pagi sebelum majlis kenduri.semangat anak2 sedara gua.
abang saya cakap time ni anak2 sedara kecik lagi,nanti time kenduri saya depa dah besar
yang pak2 jadi mandur je lah..Lol =D



waktu majlis dah petang sikit ni.



waktu bacaan yasin.



kurma dengan air zamzam untuk 'buka mulut' baby aqil.



aqil ni anak kakna.waktu ni nak buat 'buka mulut' baby aqil.
yang buat ni orang masjid.



'buka mulut' 



bagi baby rasa manisan.time ni bagi baby rasa buah kurma kot.



suap air zamzam sikit.



baby aqil suka atok ni..hihi.



goodie bag untuk kanak2.ada macam2 dalam ni.



cce -.-"



suster ngesot ke antu kak limah kelik ghumah ni? T__T
awal2 majlis lagi budak dalam gambar ni dah surrender terbaring atas katil.
tiba2 ja jadi migrain.sekerat hari dah majlis baru dia boleh bangun,tu pun sakit lagi.
kesian la kau budak...T__T



kami memang suka membajet depan kamera :p




saya,cce dengan anak sedara.



dengan anak sedara lagi.
anak2 sebaya mak2 sedara dah..eh bukan anak sedara yang dah besar,
tapi mak2 sedara yang makin muda..KAHKAHKAH !



kawan saya mai.



muka saya tak boleh belah akibat migrain.



terima lah gambar last untuk entry ini.
tajuk dia muncong sedepa.




kejap.... malam ni jangan  lupa koleksi raya(yang pertama) akan keluar pada pukul 8 malam
di http://www.facebook.com/fabulousiti
ada 10 warna menarik,senang jadi muncung,saiz L dan material chiffon yamg ringan dan sejuk.


like fanpage saya di:


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.

11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

great

mirza syazwina said...

baca tajuk entry ni pun ingatkan dah kawin,hehee.bukan rupanya.
cantik stiker!=)

Cik Eka said...

Suka la tengok popcorn tu..

sedapp

buat sendiri lagi puas kan. hehehe

dya said...

msti popcorn tu dap2 kan !

Siti(zoey) said...

nurzakiah: :)

Siti(zoey) said...

mirza: hehe.

Siti(zoey) said...

cik eka: yup.blh mkn byk2 haha.tp x dan gak sbb cpt je hbs..sobs.

Siti(zoey) said...

dya: yup.sdp.

ekin schmidt said...

hahaha.
tak expect siti akn letk gmba kt tpi dinding tu yg suster ngensot tu.

haha..seriously nak gelak.
tapi muka siti nmpak letih giler
jgn buat kje berat2 sgt k.
awk tu bukan boleh.

btw, rajinnya buat sticker tu =.=

wie said...

sis, restock lah halfmoon plain & floral, nak beliiiii :D

Lea Azleeya said...

waa.. sticker buat sendiri.. sgt kreatif.. terbaik la.. :)