ladang anggur tasik beris part II.

Assalamualaikum dan selamat menyambut bulan ramadan.


ladang anggur tasik beris 19.4.13 part II.
sambung balik citer untuk part II pula.




dekat dengan pintu masuk.
belakang tu ada tasik yang segak.orang posing depan ni pun segak jugak
T___T




laluan masuk ke dalam ladang anggur.
penangan tempat ni lawa sangat,rasa nak ambil gambar non stop.




teruja nampak buah anggur.ni kat tepi laluan tu.




hai saya model buah anggur tercanteks T__T




ini anggur hijau lebat betul buah dia.




anggur hitam yang saiz dia lebih besar dari anggur hijau.




cantik dan fresh tempat ni.
saya pakai speck tapi kejap2 kena buka sebab takut sakit pala
(rabun tapi tak bleh pakai speck lama2..kesiannnya kan).




ini buah anggur.ye,semua pun tau lah budak -.-'



aunty dan aina sama2 teruja.




ohmai...teruk penangan buah anggur ni.



aina in da house....


kat dalam hujung kawasan ladang tu.
ada cermin dan ada saya,snap ! snap !



kakna,saya dan mak.semua buat hal sendiri.



mak muka tak kuasa nak layan saya T__T
aqil happy sebab dapat jalan2.



duduk kat cafe tepi tasik tu.



duduk dan makan.tapi cafe dia yang jual makanan tu tutup awal.
pastu ladang ni pun tutup awal jugak.kalau nak jalan2 kat luar tu boleh la.
saya tengok lebih ramai yang pi waktu petang2(sebab cuaca dah tak panas).
lagi syok rasanya kalau depa tutup lewat sikit dan makanan kat cafe pulak
lebih pelbagai terutama dessert sebab kalau mai sini terus teringin nak makan dessert.
suasana dia mempengaruhi kot? dok tepi tasik pulak kan..puyyooo !



bergosip kencang.



aina cakap rasa macam kat rumah orang kaya2 -.-"
banyak sangat tengok drama dia ni.



stroller aqil dah jadi tempat simpanan bag2 sekelian.



habis sesi lawatan kanak2 riang.. jom balik.
sebenarnya bulan may ada pi lagi,nanti citer lain sebab yang tu ambil gambar je kejenye.



like fanpage saya di:


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.

21 comments:

Annyss Aleeya said...

wahh. banyak giler buah anggur tu. teringin nk pg sane jugak. :D

BieLa NaBiLaH said...

biela nak cubit pipi akak boleh...
sebab akak comey sgt..hahaha

Mira Adzlia said...

xtau pun ada ldg anggur kt sna...ni yg nk pegi ni..hihi

Leeza Eelza said...

bestnya tempat ni.. pnh dgr tp blm berkesempatan utk ke sna

elyna mirsada said...

rasa nak petik je bebanyak..hehe

Cik Puan Rara said...

xboleh mkn ke anggur tu?

Zaza said...

waa...jeles ni tgk ladang anggur..bila lah dapat ke sana nih..hihi

Angel Bdadary said...

x sangka kt kedah ade ladang anggur ye.. rase mcm nk gi hehe

pinky said...

bestnya anggur tu...akak suka mkn anggur....tp baru tahu psl penat tu...=P

Siti(zoey) said...

annys: time ni tgh berbuah.kdg2 pi x de buah hehe.

Siti(zoey) said...

biela: pipi takde sbb cgkung hehe.

Siti(zoey) said...

mira: ada.try lah pi.

Siti(zoey) said...

leeza: nanti2 try pi k.

Siti(zoey) said...

elyna: geram kan hihi.

Siti(zoey) said...

cik puan rara: boleh tp klu nk petik kena tanya depa dulu kot.kat luar yu rasanya ada jual gak.

Siti(zoey) said...

zaza: try lah cari masa pi.

Siti(zoey) said...

angel: ada.try lah pi.

Siti(zoey) said...

pinky: org ada masalah pernafasan kena elakkan dari mkn.

Aida Jelita said...

datin siti pakai tudung bawal dah macam cce lah

ekin schmidt said...

eh? geramnya anggur tu!
besarnya!
bole pluck trus mkn ke tak tu?
kecur air liur tgk
hehe!

nk p sna gak ah! :P

reyna said...

tak pernah sampai lagi,,,uwaa,,,