membeli laptop baru.

Assalamualakum.


tahun lepas rumah kena ribut taufan membelah ciung!,awal tahun ni kena ribut lagik.
tahun lepas keyboard notebook saya rosak kena air,tahun ini langsung tak dapat diselamatkan lagi !
bukan ja notebook..tilam,katil,semua2 benda pun rosak sebab kali ni sekali bumbung
bilik saya tercabut ! nangesssss T____T



jadi 26.3.13 hari tu terpaksa lah beli laptop baru sebab pikir nak buat kerja.
laptop murahan ja yang mampu,tapi alhamdulilah jugak kan.




kat dalam kereta memang normal jadi macam ni.
terima lah mukakuh yang 4 ploh sen ni buat pengubat rindu..
kahkah..pengubat rindu la mana tau kot2 ada yang nak rindu2 kan.



kat dalam kedai tu.lupa nama kedai dia.sebelah pacific,kedai laptop yang besar sikit tu.
nasib lah sidia awal2 dah survey laptop yang murah,pi sana terus tengok yang tu ja.
kalau tak,jenuh depa nak layan saya yang tak beruwang tapi berkenan laptop touch screen.
sungguh tak masuk akal untuk ku beli sebab ku mana berduit pung T____T




pilih2 dan duduk diam2 bila dah jumpa laptop termampu ituuuu.



ewaaahhh...buat macam kedai sendiri nampak? pulun lah sidia ambil pic banyak2,
last2 terpadam lepas hp kena format semula.pastu korek cari balik.
nasib terer,jumpa balik pic yang hilang tapi saiz semua ikut sukahati jaaaa..
itu pasal saiz pic entry ni macam2 pesen.

punya syok lah dia time kad debit saya boleh guna.debit card ye bukan credit card.
tak mampu gua wehh.debit pun pestime pakai ni(kasihan).
pastu akaun kosong......kosonnggggg...kooooosssooonnngggg..... T______________T




balik tu bermulalah kerja2 sidia tolong buat apa2 yang patut kat laptop saya.
beli yang murahan paham2 lah bukan ada apa sangat pun.
pastu bubuh balik apa2 benda yang saya selalu guna.ni laptop sidia,bukan yang saya beli tu.



tu je lah.benda takde pekdah pun nak tulis.
tapi lantak arrr kan? muahaha.



like fanpage saya di:


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.

12 comments:

Busyra Bt Takiyudin said...

nice..

Mass said...

cantiknya mata zoey ;)

bestla beli laptop baru :D

precious moment said...

Hai! :)

Cntiknya mata sedondon dgn tudung tu(xde kena mengena ngn post laptop ni)..hihi~

Angel Bdadary said...

siti.. kite suke tgk kulit awk huhuhu... Teringin nk kulit cam tu 'wink2'

Addasyuhadadisini said...

wah bestnya da bli laptop baru.. :)

Liza Razak said...

mesti lagi semangat nak blogging bila dah ada laptop baru :)

Siti(zoey) said...

busyra: :)

Siti(zoey) said...

mass: mata c.lens.terpaksa ja bli ni.

Siti(zoey) said...

preciouse: sehati sejiwa mata dan tdg.

Siti(zoey) said...

angel: tgk in reality? pgsan! ada masalah gak kulit ni pun.

Siti(zoey) said...

adda: alaa..terpaksa ja bli ni.

Siti(zoey) said...

liza: mkn mls ada lah haha.