product review: beauty spell shaping lotion.

Assalamualaikum.


uolss nak buang lemak2 kat body dan dalam masa yang sama buang daki?
haa meh sini nak kenalkan dengan produk membentuk badan terbaru di pasaran.


 PRODUK:
Beauty spell shaping lotion.

SAIZ:
180ml.

HARGA:
RM60 +free gift.harga tidak termasuk pos.
beli 2 botol dapat free gift dan free pos !


TEMPAT BELI(onlineshop yang jual):
Le Chantique Shope



the packaging.
dalam botol macam ni.




nak kurus,nak membentuk badan,sila lah try lotion ni.
try dan lihat hasilnya ok? apa2 benda kita kena try dan usaha.




di bahagian belakang botol ada detaisl2 produk seperti
bahan2,cara guna dan kelebihan produk.




bahagian penutupnya ada lubang kecik je untuk keluarkan produk.
boleh control banyak mana kita nak produk tu.
teksturnya pulak macam lotion.


KATA PENGELUAR:
adunan herba2 istimewa aloe vera,gamat dan kolagen yang sangat baik untuk membentuk badan.
merawat tekstur kulit agar lebih sihat,anjal,berseri,serta memberikan wangian semulajadi.
kesan panasnya boleh bertahan selama sepanjang hari untuk membantu membentuk badan.
tidak berminyak,memberikan kesan sejuk dan nyaman setelah disapu,
mempunyai biji2 halus(scrub) untuk membuang daki dan melicinkan kulit.


HASIL SAYA TRY:
saya kurus,kalau pakai tinggal tulang gamaknya? kahkah.
so saya try test sendiri yang mana boleh,selebihnya saya bagi kat anak saudara saya.
dia baru je try,nanti saya tengok camne hasilnya.
apa yang saya boleh cakap,bau dia wangi ! lepas cuci pun bau tu masih melekat di kulit.
rasa sejuk bila disapu di kulit lepas tu baru rasa panas.
teksturnya macam lotion tapi tak  berminyak.so saya rasa kalau uolss yang nak membentuk badan tu
boleh la try.usaha weh usaha...nak raya pulak kan.raya ni boleh ramping uolss =p





ini free gift yang saya dapat.free gift ni pun dijual jugak.uolss boleh usha2 kat onlineshop tu ok.
ini pelekat di tapak kaki.untuk membuang toksin.bestt woooo.
pelekat ni jugak boleh menyikirkan lemak,mengaktifkan sel2,melegakan keletihan,bengkak dan sakit kaki.
menyingkirkan bahan buangan dari sistem limpa,meningkatkan fungsi limpa.
membantu mendapatkan tidur yang lena,menghilangkan sakit kepala dan kepenatan.
meningkatkan imuniti,pengedaran darah dan menstabilkan metabolisma.
mengurangkan ketegangan pada otot dan membuang air berlebihan dari badan.
menjauhkan dari sembelit.wow banyaknya kelebihan.mesti try tau.





ni pun free gift.handmade tasbih.baik hati owner dia kan.




nak usha banyak lagi produk2 kecantikan yang best,
jom pi kat sini: Le Chantique Shope(sila klik sini).
*sebarang pertanyaan dan pembelian sila hubungi owner.
mereka lebih arif.


like fanpage saya di:
http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.






4 comments:

siti ZAHARA said...

cantik free give..tasbih tu...>_<

suhadah saad said...

comel pulak tasbih tu..kang ade yang buat rantai leher pulak.. hheheheh

Zaza said...

ha ah, lawa tasbih dia. =)

zeera lily said...

aah... cntik free gift tu..
leh order nex time =)