tak pakai lens.

Assalamualaikum.


11.4.13 pergi ipoh untuk satu urusan.
urusan rahsia kerajaan isketanbolasepak yoo yoooo jeee.
tak paham kenapa saya suka merepek..hahahaha..ok cukup.




ini saya.tak pakai contact lens.adakah uolss masih mengecam rupa saya?
saya tak kisah tak pakai lens,tapi saya kisah bila saya pandangan saya blur2 ayam T___T



kat dalam kereta.silau uolsss..sudah la mata blur2,nampak cahaya jadi pening2 hayam pulak kan.
pakai lah sepek ini untuk menaturalkan cahaya.
ingat i bajet retis semata? uolsss tersilap bebeh.



selesai urusan,singgah pizza phd beli pizza yang kakna pesan.
balik singgah rumah dia dan makan2 pastu ciung balik kulim.





sebenarnya saja nak tunjuk gambar muka sendiri nih..muahaha.
keji!



like fanpage saya di:


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.

3 comments:

Cik Yatt said...

masih comel deh..hehe

.::: Princess MOMOY :::. said...

dear ni sweet je pakai ke tak pakai lens =)
tetap comel

siti ZAHARA said...

tak pakai contc len pn..tetap ayu gituu..=)