perfume hallo kitty ala comey2.

Assalamualaikum.


terkejut bangun tidur siang tadi tiba2 ada plastik yang menerujakan di sebelah saya.mak yang letak.
over tau tiap kali nampak plastik pos laju mesti nak teruja tak tentu arah sebab dah tau mesti ada barang untuk saya.memang betul pun,hari ni saya dah dapat perfume hallo kitty yang comel !


kalau awak semua pun nak beli perfume hallo kitty ni sila lah ke:
harga dia sebotol RM15 tak termasuk pos.
perfume ni jenis edt saiz 20ml.



teruja ! teruja ! teruja ! 
kotak dia comel,botol dia lagi lah comeeelllll !!!
bukan saja boleh beli untuk pakai,tapi jugak beli untuk buat koleksi atau hiasan..
tambah2 yang gilakan hallo kitty si kucing yang takde mulut nih..muahaha..



buka kepala dia tu dan spray..srutt..sruuuttt...wangi hangpa tau dak.
dua2 wangi tapi saya suka yang merah tu.bau dia sweet2 sikit.yang pink pulak bau dia kuat sikit.



sebarang pertanyaan dan pembelian sila klik link yang saya bagi di atas tadi
dan berhubung dengan owner dia ya.


like fanpage saya di:



klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.


8 comments:

Ghades Johor said...

Cutenye!!! :3 sy pom minat hello kitty!! ^^
#selamat ari merdeka cik CT.

Marou Apple Hijau said...

wangi tak?
nak beli la sekor hello kitty


Entri Baru Update : Terima Kasih Untuk 100K

Siti(zoey) said...

ghades: beli lah buat koleksi comel2 hehe.selamat hari merdeka.

Siti(zoey) said...

marou: wangi.

zeera lily said...

Uwaaa ni yg nk beli ni

nabila azmi said...

cute!!!!!!

♡ ⓒⓘⓚ ⓨⓐⓨⓐ™ ♡ ツ said...

tahan lame tak bau die ?? :)

Mizz ErMa said...

ha ah la, kiut betul..nak kasi as birthday gift pon ok jgk cik siti kan..hihi