baju raya saya.

Assalamualaikum.


tengok tajuk dah paham dah isi hati tuan belog intan payung ni.
mengada betul nak tunjuk baju raya dia.uolss tolong lah eksaited nak tengok..
kang malu saya sorang2 T___T



raya tahun ni sungguh tak rasa macam raya.tak pi mana2 pun.
saya demam sejak ramadan.2 minggu sebelum raya tu batuk dan demam teruk.
tak boleh tidur malam,susah bernafas sampai terpaksa pakai oksigen dan terbaring tak buat apa2.
2,3 hari sebelum raya baru lega demam sikit tapi saya jadi tak larat dan lemah.
saya tak keluar dan tak buat apa2 pun.time ni jadi gastrik pulak,lagi saya tak larat.
sekarang alhamdulilah dah sihat dan alhamdulilah jugak Allah bagi sakit2 tu semua semoga
dapat menghapuskan dosa2 saya..amin.


ewaaahhhhh... tujuan asal nak tayang baju raya,tapi sekali dia bebel2 pasal dia tak sihat pulak.....
nak kena sekeh budak sorang ni -.-"
moh ler kite ke tujuan asal entry cik puan datin markonah pompompom ni.



baju raya saya semuanya ada 7 helai !
ada yang orang bagi(sejak awal tahun dah ada yang bagi)
dan ada yang saya beli.terima kasih pada yang bagi,semoga dimurahkan rezeki ye :')
memandangkan saya tak sihat dan tak pergi mana2,jadi sempat pakai 4 helai saja.
yang selebihnya saya pakai nanti raya haji ke atau pi kenduri ke kan saya tunjuk pulak ok.




raya pertama bangun lewat(kuangkuangkuang~).
bangun tak larat.lemah betul.sampai tengahari baru ada tenaga sikit nak mandi.
saya cuma pakai cotton dress ni saja.beli waktu promosi dengan harga yang super murah.
saja nak try buat dress dari cotton.
tau tak lepas mandi tu saya sambung baring..tak pi mana2..haha.
indah sungguh hari raya saya...sobssss~




baju raya ke-2.time ni bukan larat lagi pun tapi saja nak segak2 jugak,siap mekap sikit.
baju dia lace dengan skirt.kat belakang baju ada ribbon.i loike !

beli dari model twins yang comel,eina dan ieda mansor.
sebelum depa jual kat page lagi saya dah beli dulu dah.
citer dia macam ni....eina upload gambar dia dengan eida kat fb dengan tujuan lain,
tapi pakai baju ni.saya tengok terus berkenan.mesej eina tanya2 rupanya depa jual.
la2 tu jugak saya beli,muahahaha..over kan.




baju raya ke-3.balik kampung mak saya.
tak larat sungguh..tapi depa semua pi,saya pun kena la pi jugak.

material baju ni saya pernah bagitau kat entry INI(sila klik sini).
klik lah entry tu kalau nak tau tempat beli.kain ni cantik dan selesa..siap ada kerawang 3D lagik.
import dari indonesia ni.saya tempah buat kurung moden.




gambar kat rumah tok.saya suka betul baju ni.




baju raya ke-4.time ni keluar sebab ada urusan kot(?).
kain batik tu cantik giler ! cce beli kat melaka.
saya tempah buat baju kebaya macam ni.sebenarnya saya nak buat baju tu loose
ala2 kimono,tapi tailor tu buat ikut badan sikit dan jadi lah kebaya ni.
yang untungnya dia sengaja buat 'basi' tu besar,so anytime saya boleh pi suruh dia bagi loose semula.


tamat.


like fanpage saya di:
http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


like fanpage mekap dan tudung di:
http://www.facebook.com/fabulousiti


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.

13 comments:

adk dayah said...

semua bju akk cntik..nk jgak t_t

Zayla Abdullah said...

Comel2 baju raya awak...

surayahussin said...

slm.. sy new follower blog akak....

slm perkenalan... =)

selalu singgah blog akak... suke tgk part mekap2... hehe

Zaza said...

manis =) byk baju raya dia... hihi

Puan Ida said...

shantek baju
pinjam boleh buat akak yg demuk ni huhuhuhu
jemput singgah blog akak ye
umielman.blogspot.com

Aida Azryn said...

weeewit awek comel! haha. ;p

nikitasakura sakura said...

baju sulam tu favourate saye...cantik..nk bli ke x..bli ke x..

zeera lily said...

semoga sihat selalu dear..
patut la x de entry raya...
cantik nya baju raya lace bertingkek-tingkek tu... mana beli.. nk juga...

Rainny Berry said...

suka baju raya yang kedua. nmpak ala princess gitu.

Take a good care Kak Siti. Semoga semakin sihat. :-)

Anne Nurain said...

comel la baju yang kedua tu, mcm baju kanak2 ribena.. kalau pakai sure nampak awet muda kan? hehehe..

Mizz ErMa said...

tetiba rasa berkenan jgk dgn bju rya ke2 cik siti tu..hihi alahai, ke kesiannya..sy pon mcm tu jgk, xbrraya sgt sbb da stat skit nk brslin msa rya ke2 lg..uhuk,

MG schmidt said...

cantik kain batik merah tu :)

nabila azmi said...

sume cecantik=)