cermin impian.

Assalamualaikum.


hari tu dah cerita pasal ribut dan barang2 kat bilik  saya yang rosak.
salah satunya meja solek ni.sebab dia kena air,habis keluar habuk kayu dia semua.
habis jugak barang2 saya T___T
paling leceh bila habuk tu melekat kat bekas contact lens,pastu melekat jugak kat jari saya..
pastu susah nak pakai..pastu habuk melekat sekali kat contact lens tu..
pastu..pastu..pastu..gua stress beb !




ni la habuk2 durjana yang melekat habis kat barang2 saya.
meja solek ni rosak sejak awal tahun,tapi baru beli meja solek baru bulan puasa baru2 ni.
ingat gua kaya ka weh nak beli ikut suka hati?.




akhirnya beli jugak meja solek yang baru.
memang dah lama nak cari meja solek cermin panjang dan warna putih macam ni.
waktu pi kedai perabot tu,cina tu asyik promote meja solek lain.
punya lama dok tengok meja solek lain tapi tak berkenan.bagitau tokey tu ciri2 meja solek yang saya nak tapi dia cakap takdak.mungkin sebab tokey tu tengok saya macam tak berminat nak beli langsung,
last2 baru lah dia tunjuk meja solek yang ni...hampeh betul !




suka tak terkira sebab dapat meja solek impian ni(over bukan main).
nampak ngam dengan katil ala2 inggeris saya tu.




boleh tolak ke kiri dan kanan.belakang dia boleh simpan barang.
bawah ada laci simpan barang jugak.




hiasan meja solek saya.ada bunga ros putih,candle comel2 tu dan kek ;)




la ni boleh cewi bukan main ambil gambar macam ni...
terima kasih cermin...ekeke.



tamat.


like fanpage saya di:
http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


like fanpage mekap dan tudung di:
http://www.facebook.com/fabulousiti


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.

10 comments:

Zaza said...

comel meja solek.. :) siap ada hiasan.. zaza pun tunggu la ada rezeki nak beli jugak :)

LanaBusyBee said...

berapa ringgit ni siti?

Ancik Khasiaini said...

wahhh ,nak gak meja solek camni ..nak cewi gak ahhaha..

dilaella Ella said...

comel meja solek..:) mesti mahal kan ^^

Izzah Azizah said...

halamakkk..sye pun nak jugak yang macam ni..

GiGi_ChAnTiq said...

best3...cantik n ssuai sgt dgn katil..

MG schmidt said...

comel!
tak lama lg blik siti jdi english style la ni

sure best gle ..cantik english style..MG pun ske :)

Puteri Panda said...

Cantik design cermin tu. Suka sangat! :)

nabila azmi said...

cntik=)

Sarah Harun said...

cantik la. nk juga meja mekap cmni. cermin panjang ssh nk cari