scarf perfume yang wangi !

Assalamualaikum.


pernah dengar jenama scaft perfume?
marilah saya nak gebang sikit pasal perfume yang dah jadi favourite saya ni.


produk:
scarf perfume dari fragrance by mood.

saiz:-
terdapat di dalam 3 jenis saiz/packaging:
*premium pack 15ml x 5 botol.
*mini pack 2ml x 5 botol.
*single pack 15ml x 1 botol.

harga:
premium pack RM167.00
mini pack RM37.00
single pack RM47.00


tempat beli(online):

cara order:
sms/whatsapp kod (SCARF) ke 011-28511631



ini yang premium pack.packaging cantik,ada aura macam international brand.
i loike ! beli buat hadiah kat orang pun cun jugak eh? atau buat hantaran ke(amboi).
perfume ni dicipta khas untuk muslimah sebab takde alkohol dan perfume ni satu2nya
perfume jenis EDP tanpa alkohol di malaysia ! 
kalau nak tau,perfume jenis EDP adalah perfume yang paling tahan lama baunya berbanding jenis 
EDT dan lain2 sebab tu harga perfume jenis EDP lebih mahal.tapi scarf perfume ni berpatutan,
dapat 5 botol dan bau lain2 lagik tu..untung.perfume ni jugak bukan untuk pakai kat scarf ye,
dia perfume biasa.scarf tu jenama dia.



kan dah cakap packaging dia lawa.paling untung sebab satu set ni ada 5 wangian.
boleh pakai tukar2.pernah dengar tak mood kita akan berubah mengikut hari dan warna baju yang dipakai?
sama lah macam perfume ni.



5 botol wangian yang berlainan mampu mempengaruhi mood dan memberi kesan yang berlainan.

ACTIVE & EXOTIC(merah):
 untuk mood aktif dan eksotik.

ELEGAN & LUXURY(ungu): 
bau agak kuat berbanding yang lain dan lebih sesuai dipakai ke acara formal seperti dinner,perkahwinan dan lain2.

NATURE & OUTDOOR(hijau): 
bau yang lebih kepada alam semulajadi dan sesuai kalau terlibat dengan aktiviti luar
seperti excercise,picnik dan lain2.

FRESH & LIGH(biru):
bau yang segar dan ringan,paling sesuai digunakan ketika solat.

SMART & CASUAL(kuning):
sesuai untuk pakai hari2 seperti bekerja,bertemu rakan dan sebagainya.

PENGALAMAN SENDIRI GUNA:
bau sangat best dan tahan lama.saya ada masalah sensitif dengan bau perfume.
selalu pening,sakit kepala sampai rasa nak muntah.tapi dengan 5 jenis perfume ni memang takde
masalah.bau dia semua best.saya suka semua sebab saya try pakai,semua tak membuatkan saya 
sakit kepala,tapi rasa fresh je.siap spray kat katil lagik ! muahaha.



botol dia kaca dan selim haha..suka betul dengan botol dia.
mungkin sebab semua perfume saya besar gedabak,bila tiba2 ada yang selim macam ni
rasa best bila pegang dan senang nak simpan.



premium pack dan single pack didatangkan dalam jenis spray macam ni.



siap ada tarikh exp kat bawah botol.



yang ini pulak mini pack.



sama jugak,ada 5 jenis perfume.haruman dia sama macam premium pack tadi,
cuma dia lebih kecil.sesuai kalau uolss baru nak cuba pakai atau kalau suka travel/spare perfume
 kat dalam handbag.



alolo comelnya.mini pack ni jenis calit.tapi kalau nak compare antara mini pack
dan premium pack,saya suka jenis spray dari premium pack sebab lagi best bila sembur tu.
bau dia merata dan lagi kuat.tapi beli dua2 pack lagi senang.
yang kecik ni memang senang nak bawak pi mana2.saya pulak memang suka spare perfume 
kat dalam bag.bajet mak datim katakan..kahkah.



saiz kecil molek.rugi tak try.saya suka betul perfume ni,
perfume ni  mesti lagik suka saya pasal hari2 saya dok pakai dia..
dok rumah pun pakai uolssss...ekeke.


untuk sebarang pertanyaan dan pembelian,boleh lah berhubung dengan mereka ya.
maklumat saya dah tulis kat atas tadi.


like fanpage saya di: 


advertise/review:-
atau
email: fabulousiti.bnc@gmail.com
atau
sms/whatsapp: 012-4141421.


klik iklan nuffnang nak kawen.
tq.


6 comments:

Farah Waheda Wahid said...

packagingnya cantik dan juga menarik...

Nurzakiah Hanum said...

comfirm best nie

leyla nurjatiey said...

Botol die macam best je..

blog-tips-kurus said...

ingatkan tudung wangi....

:-)

dilaella Ella said...

nak cubalah nanti ni, antara kelima-lima perfume tu yg mana cik siti paling suka? :)

ima salsuzaima said...

botolnya cantik lah..