full red lips.

Assalamualaikum.


terjumpa picture dalam memori card handphone lama.

muka seorang makcik membajet marilyn monroe tak jadi.

kahkah

hey ! kenapa mesti gelak padahal ianya langsung tidak melawakkan???



baiklah..baiklah..

sebenarnya saya terjumpa gambar saya sedang bermain-main dengan lipliner dan lipstick merah ang2.

motif tak dapat dikenalpasti.

saya sedang bosan agaknya pada waktu tu?

atau sedang cuba membuat bibir full merah ang2 seperti marilyn monroe disebabkan bibir saya asalnya senipis kulit bawang merah?

pendek kata sedang cuba membuat bibir seksi?.pendek yang kata..panjang tak kata.

mungkin jugak lah T___________T




garis guna lipliner lebih sikit dari garisan asal.kaler sikit kat tepi2 dan dalam bibir.
kemudian sapu lipstick merah ang2.guna foundation dan berus untuk mengemaskan garisan tepi bibir.



tamat.


like fanpage saya di:
http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage

like fanpage mekap dan tudung di:
http://www.facebook.com/fabulousiti



klik iklan nuffnang saya.
tq.

14 comments:

Farah Waheda Wahid said...

mak ai, merahnya... hu hu hu...

zura nita said...

Salam, boleh tak buat tutorial lukis kening tak cukur hehe

izz room said...

haha,,,bestnya pandai mekap ,,,kulit lawa ,,,

Nurzakiah Hanum said...

comel

Siti(zoey) said...

Farah Waheda Wahid : ang2 merah dia.

Siti(zoey) said...

zura nita : yg tu saya ajar dlm kelas mekap hihi.

Siti(zoey) said...

izz room : dlm gambar blh la nampak kulit lawa hehe.

Siti(zoey) said...

Nurzakiah Hanum : comel apa mcm opera hahaha.

Nursaila Norman said...

kita takut nak pakai merah..takut x kena dgn kulit..hehe..

Cinta hazanis said...

kita suka merah.hikss

Fha Hzh said...

hehhee. cntik la color merah die. tapi sy x berani nak pakai merah keluar. memang otomatik mcm jalan kene sorok bawah kain orang. hahahaha

Izzah Azizah said...

kak siti, boleh tak buat make up ala-ala geisha gituhhh..

zana fahmi said...

Anak kakpb kan....tak suka ibu dia pakai lipstik merah menyala..hehe..tapi ibu dia dulu2 penggemar warna ni, dia tak tau.

MG schmidt said...

merah! tp napak hot n swet plak :)