hadiah impian.

Assalamualaikum.


sejak di dalam perut emak lagi saya memang sudah ada tabiat yang satu ini iaitu SHOPPING ketika stress !

baiklah,macam tak logik jeee saya nak menipu kauorang macam ini..

sehari dua ni secara tiba2 saya sangat teringin nak pergi shopping.stress ke makcik?

saya sangat teringin dengan benda2 takde pekdah ni.

teringin mendapat sebagai hadiah pula tu.apa ni? apa ni? ini bukan pesta hari jadi saya pun !

takpe,saja teringin hadiah.lagi indah kalau ianya hadiah secara SUPRISE !!!!!!!!!

ok cukup ! tak perlu over mentulis dengan sebesar itu.rasanya ianya akan berlaku di dalam mimpi sahaja nangesss

saya telah mensiapkan list barangan keinginan saya.

minta maap la bahasa saya tunggang langgang tak seindah rupah saya.
*mak cik tumpang lalu..ehem2.

sudah lah,bila stress memang perlu menjadi kurang waras ke?


JAM TANGAN.
saya mahu ini ! fulamakkk style habesss lah.tapi adakah ianya available di dalam negara kita? saya main hentam google saja.lepas tu tak pasti pulak tu ini jahanam jam lelaki ke perempuan? tapi tak apalah.kalau ianya jam lelaki pun hade haku kesah???? kahkahkah...OK TAK LAWAK POONNN.

tapi pelisss saya sangat suka yang ini !!!!!!!!! 


yang ini pun cun juga.pakcik bonia ni saje je nak kasi i pening2 nak pilih tauuuu...(bajet uwang berkepuk).


ini pun cun.cun macam rozita che wan.ada kena mengena ke?


baby G ! amboi menggodanya.macam tau2 je iolss suka semua benda yang kaler putisss.saya ada satu jam baby G.tahan bertahun2 dan takde napsu nak tukar baru sebab giler punye mahal waktu beli tu.sampai sekarang ada lagi tapi saya tak pakai dah sebab warna putih dia dah tak dapat dikenalpasti itu putih ke hijau? ke kelabu asap? itu padahnya bila pakai jam kaler putih2 melati merah2 delima.


saya rasa jam macam ni paling sesuai untuk saya.sebab apa? 3in1.malas pandang dot2 tersebut terus je tengok kat situ tulis hari apa,pukul berapa..KAHKAHKAH..sesuai..sangat sesuai untuk si pemalas macam saya ini.


HIGHT HEEL.


saya tak mampu ingat last time mempakai kasut tumit tinggi.sebenarnya pada zaman dahulu..ok2.kalau nak imbas kembali pun tak perlu la menggunapakai ayat dari buku sejarah T_________T
ok sambung..! zaman kuat2 dulu saya sangat suka pakai heel sebab bila pakai tu outamatik body saya jadi tegak dan berjalan macam yakin sokmo je kan.cun habis lah..bajet model la hoi! kahkah.
tapi sejak menjadi tidak sihat dalam 3,4 tahun ini saya dah lupakan terus heel,haal,hool atau yang sewaktu dengannya.flat shoes saja kemana2 pun.secara tiba2 saya termimpi2 nak beli dan pakai heel semula.
tolong lah..saya sangat teringin..


lip lap macam ini pun saya tak kisah.mana2 pun boleh...muahaha.ayat macam ade je orang nak tolong belikan.kalau ada siapa2 terbaik hati mahu hadiahkan heel buat saya..saya mempakai kasut bersaiz 5 untuk saiz malaysia,35 untuk uk..tak malu sungguh cik puan datin markonah ini


macam ini pun saya teringin juga.ini teringin,itu teringin,nak kena piat telinga gamaknya tuan blog ni?


RANTAI.

saya teringin nak pakai rantai leher.yang kecil,pendek dan simple macam ini.
tapi.....
tapi.....
tapi.....
ini adalah berjenama CARTIER !
motif sangat caps lock dan bersaiz besar gedabak begini bukan?
tak mampu..tak mampu..tak mampu..tak mampu...tak mampu...(terus bertukar menjadi kecil).
tak mampu walaupun hanya di dalam mimpi..nak muncul dalam mimpi pun tak mampu..
motif mengulang ayat yang lebih kurang sama?

baiklah..saya hanya tunjuk contoh rantai yang saya teringin.takde keinginan pun dengan jenama tersebut.
saya bukan lah seorang yang gila barangan mahal nak mamp** macam itu.
macam ini sejuk hati mak iolss mengandungkan iolsss..kahkah.


cun gila loket macam ini ! tapi kecik2 sudah lah.jangan nak over sangat eh.leher macam lidi tak mampu tampung rantai besar2 dan berat2.kecil2 sudah lah.kalau rantai emas lebih bagus boleh jadi pelaburan tapi kecik2 cili padi nak jadi pelaburan apa? muahaha.alang2 menseluk pekasam biar beli yang besar2.itu baru namanya pelaburan..ewaaahhh..lagi sejuk hati mak iolsss mendengar emas.emas besar pulak tu.. emas..emas...emas....kahkah..ampun mak..ampun.


p/s: saya ada lagi 2 keinginan.tapi biarlah diam2.usaha,doa dan tawakal insyaallah ada rezeki.


membuat list sebegini seolah2 mencarik pasal dengan diri sendiri.
hati saya telah tercarik..???  SAYA SANGAT TERINGIN !!!!!



annyeong (maksudnya bai bai)
baru belajar menonton drama korea sudah gedik begini dan membuat pandai.





baibai.


like fanpage saya:


klik iklan nuffnang saya.
tq.







17 comments:

sYiRa LoKMaN said...

amboiii..macam2..haha

Amanina Mads said...

bestnya kalau dpt jam bonia

Fha Hzh said...

inshaAllah akan tercapai. masukkan dalam list hantaran nnti. hehehe

Diyana Hani said...

kaki shopping jugak..tp kena tgk ongkosnyaa jugak..hihi..memag semuanya ohsem2 la kak

nuranne (formerly simplyseoul) said...

Bonia xtahan lasak. Fossil is nice :)

Cik Yaya said...

salam cik zoey..

amboi bnyk nyr brg dier nak shopping...xpe..cik zoey kan bleh bli smua tu..^,^

*kumpul la uet*

Zarra Qaseh said...

^____^ macam2 pulak siti ni ekk...hee

leyla nurjatiey said...

jam tangan tu sgt3 cantik..teringin jugk nak mcm tu..

Siti(zoey) said...

sYiRa LoKMaN: napsu2..haha.

Siti(zoey) said...

Amanina Mads: kan? kan?

Siti(zoey) said...

Fha Hzh : insyaallah kalau ada jodoh kawen hehe.

Siti(zoey) said...

Diyana Hani : ongkos tu yg problem tu hehe.

Siti(zoey) said...

nuranne (formerly simplyseoul) : ya ka?

Siti(zoey) said...

Cik Yaya : amin...hehe.

Siti(zoey) said...

Zarra Qaseh : nafsu semata2.

Siti(zoey) said...

leyla nurjatiey : kan? tapi x tau malaysia ada ka dak.

Zia Anis said...

semoga wishlist zoey tercapai insyaAllah. amin.