cewi.

Assalamualaikum.


29.8.13
.
.
.
.
29.8.13?????
ok,takyah la nak terkejut beruk sangat.entry basi memang lah menjadi kesukaan para gadis pujaan malaya
kahkahkah.


cewi dengan sepek mata percuma.cewi dengan bag baharu yang terpaling mahal pernah dibeli..uhuk2..
rasa2 ini sudah masuk kali yang ke 12343566575 ribu kali saya sebut bag terpaling mahal...bag terpaling mahal..terpaling mahal...HOI SUDAH CUKUP SUDAH !


muka suci dahi luas memang kebanggaan saya..kahkah.


tak boleh cewi sorang2.penumpang di belakang pun mahu join sekali,2 kali,3 kali dan berkali2.


cewi bukan main tapi tujuan sebenar pi cari kain.bukan menghairankan kalau nampak budak ni duduk macam ni.sejak azali memang tabiat dia macam ni tambah2 kalau dia tak larat berdiri T_________T


kan dah cakap memang cewi.ingat saja2 ke letak tajuk cewi? muahaha.
sebab ini sepek free,maka perlu la cewi habis-habisan.lagipun tak berseri lah kalau entry tak ada muka dia ini.kau jangan main2,ni muka cari makan ni.


tamat.
p/s: gua sendiri tak paham apa motif entry ni?




like fanpage saya di:

like fanpage mekap dan tudung di:


klik iklan nuffnang saya.
tq.

4 comments:

mirza syazwina said...

style la cermin mata tuuuuu..!!
kak zoey comel cun cantik!
<333

Lyaa Suriany said...

Amboi .pnjam spek mehh

leyla nurjatiey said...

ahahaha..comel je sis ni..

Fha Hzh said...

kakak.. cewi tu ape? smpai ke skrg ni x tau maksud cewi.. hahahaha.. tolong la maafkan sy ni!