kain cotton vietnam untuk baju raya.

Assalamualaikum.


hai kawan2...cik puan datin markonah kini telah kembali !sila tepuk beramai-ramai.tepuk seorang-seorang pun takpe..dimaafkan sebab saya tak kisah punye worang(lingkup ayat dia ni).
sudah habis bertepuk kah? baiklah,mari ke tujuan asal entry kali ini.
.
.
.
.
tahun ini kita akan berpuasa pada bulan 6..tak lama dah tu.ohoiiii orang2 kampung...! cik kiah,cik senah,dah buat baju raya ke belom? amboi kepochinya saya sampai baju raye orang pun haku nak sibuk2 tanye..kahkah.ingat saje2 ke nak update entry ni? saya tunjuk baju raya saya pada tahun ini.sila jangan jeles.


produk:
kain cotton vietnam.
(100% cotton dan kualiti gred AA).

harga:
RM60 sehelai termasuk postage(murah giler weh)!

saiz:
bidang 60,3.5 meter.

COD:
RM55 sehelai(muar dan segamat sahaja).

pertanyaan dan order:-
whatsapp: 011-15721383

page dan instagram:-


ini lah baju raya saya pada tahun ini.sebab saya orangnya over,jadi tiap kali raya nak baju liplap2 kalah che ta.tapi sekejap je kot haku cewi.mesti rasa tak selesa.baju dari kain cotton jugak mesti dicari.dah la selesa,nampak ala2 gadis kampung ayu sopan santun.."makcik tumpang lalu" kahkah.
sungguh tak tipu la memang selesa kain cotton.yang paling best kain cotton kat ghijabster suit cotton ni sebab kain dia 100% cotton,kualiti gred AA,selesa,berkualiti dan tak jarang hokeh ! lepas tu corak dia lawa.rambang mata nak pilih.uolss pun jom pi usha2 dan beli sebab murah.cotton mahal tau sekarang tapi yang ni murah,kain elok dan cantik.beli untuk raya,untuk pi kelas,kenduri,office,macam2 la boleh buat dengan kain ni.baju kurung,kebaya,jubah,dress moden semua pun boleh.tak rugi pun.


saya dah pi tempah kain ni nak pakai raya.waktu pi upah kat tailor cina tu dia cakap 
"cantik kain.pandai u pilih colour,nampak muda"  MUDA?????????
adakah selama ini saya menempah baju yang nampak tua2 belaka? baiklah..ini tidak melawakkan langsung
nasib baiklah beliau memuji kain saya lawa..terus hati manyaakkk happy !!!


meh kita usha2 antara kain yang ada kat ghijabster suite cotton.
.
.
.






banyak lagi yang lawa2.jom pi beli jom.
pertanyaan dan pembelian boleh contact mereka sendiri k? saya pun pembeli dan pengguna sahaja.
bukan penjual tau.


like page saya di:


klik iklan nuffnang saya.
tq.


2 comments:

Mizz ErMa said...

ha ah la, kain yg cik siti pilih tu mmg nampak macam taste org2 muda..hihi tetiba pulak sy rasa macam sudah jatuh cintan dgn kain B-26.. =O

eqa_nadirah said...

cantik nye kain cotton.... teringin nk mmborong kain ni....