tangkap gambar.

Assalamualaikum.


1.9.13 saya yang cantik menawan telah bertukar menjadi si gadis yang berkaler merah untuk sesi tangkap gambar berukuran ic bagi satu urusan.


kahkah..macam klasik gile sebut TANGKAP GAMBAR kan?
ke saya sorang je yang rasa ianya klasik? ye laaa..ye laa..saya ini memang jakuness orangnya.benda2 macam ini pun haku sibuk nak rasa ianya klasik fm T___________T


piiiwwiitttt ! merah betul saya pada hari tersebut.terpengaruh punye pasal.orang cakap kalau tangkap gambar pakai merah kita akan nampak lawo giler dalam gambar.sepatutnya saya tak terpengaruh la sebab tak pakai merah2 pun saya sudah kelihatan gojes di dalam gambar,di luar gambar dan tanpa gambar pun.
.
.
.
baiklah...sila muntah sekarang..


selepas sesi tangkap menangkap gambar selesai,saya pergi giant untuk beli stock makanan.
ini bukan stock makanan seisi rumahtangga,tapi ini stock makanan untuk saya sahaja.
kalau uolss nak tahu..atau taknak tahu pun tak mengapelah,saya sebenarnya kerap makan.makan sikit2 tetapi kerap.sebab itu la stock makanan sebanyak 3439543p3932 kilo tan amat diperlukan sepanjang masa T_________________________T


gambar kanan adalah hasil terbaru...
gambar kiri adalah hasil pada 7,8 tahun yang lepas.amboi,mentang2 lah ianya gambar lama,muke iolsss terus menjadi comot2 macam kasihan sangat je haku tengok.
dulu pipi bersemangat wajah.sekarang hanya mampu bersemangat waja kat dalam hati jeee.


sebelum masuk giant tu termasuk dulu kat satu kedai hadiah ni.konon2 nak cari facemask(tutup hidung tu) bercorak kartun2 yang adik saya cakap ada jual kat situ.sekali bukan facemask daaa...itu penutup mata yang pakai untuk tido tu.cessss ! bikin malu saja.tapi sebab ianya comel jadi saya telah terbeli jugak T_____T
yang mengharukan tu lepas beli penutup mata cik kitty dan bayar saya ronda2 dalam kedai.ternampak pulak botol air masak bear yang comel tu.beli dan bayar.lepas tu ronda lagi dan terjumpa pula sikat comel dan lens case comel.terbeli lagi.lepas tu jumpa macam2 benda comel.nasib lah mahal dan tak berbaloi.kalau tidak hampir kesemua barang kat dalam kedai tu saya beli.si tukang teman sampai dah tarik2 tangan suruh stop.nasib baik tak kena tarik telinge tau. 


waktu nak keluar tu saya terbeli lagi.kali ni jam tangan yang nampak lawa ni.murahan saje pun.
tapi hampas lah.baru pakai sekejap bateri dia habis.beza sungguh dengan jam mahal2.
habis tu ingat jam mahal2 tak habis bateri ke? kataku di dalam hati.tapi maaf lah.dari pemahaman dan pengalaman pakai jam murah yang dah beribu kali vs pakai jam mahal memang jam mahal beteri lagi tahan lama lah.so sila bersurai..jangan nak hentam saya pulak..KAHKAH.



baiklah.entry telah tamat.


like fanpage:


klik iklan nuffnang saya.
tq.

7 comments:

Zarra Qaseh said...

hehe...suka je ngan benda2 comei ek...:)

Zarra Qaseh said...

hehe...suka je ngan benda2 comei ek...:)

Fha Hzh said...

pasnih kene pakai warne merah bagi semangat berkobar amek gambar ic. hehehe sile bace ayat (sy gune perkataan amek bukan tangkap) hahaha. saje gurau. tangkap sgt klasik pada waktu ini. :)

ct cheery said...

hahaha..tapi jam tu tetap cantik dimata saya

helmei diana said...

Hai lah siti, suka benau dengan benda comel comel mcm tu... cam tuan dia gak ish ish ish...

Miz Dayah said...

suke baca entry2 zoey...klaka je :-D

afifah adnan said...

Berkenan la pulak kat jam tu. Mhai tak?hihi

KLIK SINI TUAN BLOG NAK KAWEN