tutorial mekap: pink and soft purple makeup tutorial.

Assalamualaikum.


sudah lama tidak membuat tuto mekap yang baru.
ingatkan sudah tidak masyur lagi,rupanya masih ramai yag tertunggu-tunggu tuto mekap dari diriku ini..
kerana diriku begitu berharga ke?...SILA MUNTAH SEKARANG !


- saya bukan beauty guru,makeup guru mahupun mahaguru.saya membuat tuto bila berasa bosan.
jadi SILA JANGAN BOSAN menatap menonton tuto saya yang tah hape2.
- kening tak kemas,mekap tak kemas.kenapa ni? kenapa ni? sebab memang tabiat saya mekap muka sendiri ikut suka hati haku je.saya pasti anda semua boleh buat lagi lawa dari saya.
- saya buat teknik simple2 saja sebab saya hanya nak bagi idea atau hiburkan diri sendiri dengan buat tuto ni.saya bukan beauty guru ! motif ulang benda yang sama 2,3 kali? T_________T
- video ada part2 yang tak clear sangat sebab susah nak set fokus bila record diri sendiri.
lepas ni saya akan pastikan video clear untuk semua part.
-saya edit video ini dari malam sampai pagi.jangan hairan kalau captions semua merapu.
- kamera problem,sat2 dia stop sendiri.so,maaf lah kalau ada part2 yang habis secara tiba2.
- sudah lah..mari menonton saja lahhhh..



pilih HD atau paling kurang pun 480p supaya video lebih clear.


siap.



gabungan warna yang sweet(ke saya sorang je rasa ianya sweet? nangess)


kelopak mata saya yang sangat pelik.tenggelam tak tenggelam,timbul tak timbul T____T
kalau uolss buat mesti jadi lagi lawa dari saya.



cewi sikit untuk gambar terakhir.
selamat mencuba.tunggu tuto mekap saya yang lain pula.insyaallah tak lama lagi saya buat yang baru ok?


like fanpage saya di:
http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik iklan nuffnang.
tq.

8 comments:

afifah adnan said...

Xda suara siti. Suka dengaq suara loghat siti tuu ����

Fha Hzh said...

wahhhhh excellent choice of color.. tpi xtau bile nak try.. nnti ade wedding sesape pakai la mcm ni. hehehe

Cik Yatt said...

cantiknyaaa.. kn best klu rumah kite dkat bole blaja dgn akak..huhu

ron nia said...

Wahh..comey lote..best la tgk akak mkeup..:)

eintan ramli said...

tkasih byk2

Jaja Kechik said...

Syoknya mekap mata tu.....kelopak mata besa....kak siti pliz tnjuk tuto gune mate org yg kelopaknya kecil

Zia Anis said...

cantik sangat...i like....

MiSz fiFiEyQa said...

akak!!!tantekknyeeee!!!
kebetulan hari ni saya ade dinner..free makeup please!!!
ehehehe...just kidding.. >,<

KLIK SINI TUAN BLOG NAK KAWEN