aktiviti membeli hiasan comel.

Assalamualaikum.


3.9.13 saya telah merayap tanpa diketahui tujuannya..

macam ni pun boleh ke?

ye boleh !(sendiri tanya sendiri jawab)

T____________________T


p/s: maaf lah pada tahun 2013 saya tiada mood berblog,jadi apa2 saja yang saya buat
tak ambil gambar sangat,tak menarik sangat,jadi kebanyakan entry sangat ringkas dan takde pekdah
kahkahkah..ok DIAM !




posing bajet comel bajet comel posing..wakaka.
dahi luas memang kebanggaan muda mudi lewat 20-an eh?
ke haku sorang je bangga tak tentu pasal? pasal apa nak bangga? ha jawab2!
 pening2 pula soalan dia ini..




tudiaaaa...! makcik kepoh ni mai dah..dia mai dah....
habis berterabur lari lah uolss semua gamaknya..kahkah




merayau kat atoz.saya memang macam ni.bosan2 kat sini pun haku mai jugak.
bukan cari barang2 kawen pun..tak..tak.saja merayau.
kat belakang saya tu ada set tilam baby yang comel.sebab saya pun pakai tudung ungu,
jadi saya pun tumpang ambil gambar sekali(macam takde kaitan je).



hasil merayau kat dalam atoz tu haha.sebab waktu ni baru beli meja solek baru yang putih2 melati,
jadi saya beli bunga dan benda2 comel ni sebagai hiasan.bajet dah comel habis lah meja dahku tu.




bila makan kfc bermakna saya betul2 tengah teringin.
tengok air kaler oren tu tiba2 teringin nak air kaler oren jugak.
cisssss betul ! bhahaha.


baiklah,entry telah tamat.


macam takde motif je update benda2 macam ni?



annyeong(baibai).
sedang menonton drama korea terus bercakap bahasa korea.lepas ni dah boleh tinggal kat korea kot? BHAHAHA over gila la macam ni.


like fanpage saya di:
http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage


klik iklan nuffnang saya.
tq.


5 comments:

Amir Khalis said...

kfc sedap kalau si makan lapar-lapar malam cenggini hahaha

reyna said...

tengah tgok cerita apa,,,suka korea juga ni,,,hee

Siti(zoey) said...

reyna: who came from the star ke apa tu.drama ni byk tajuk versi inggeris,tak tau dah tajuk yg mana satu betoi haha.

Rainny Berry said...

kak zoey tgk my love from another star ke? saya pun bru hbs tgk mnggu lepas. last episode touching giler. :-D

sit'Z said...

kalo la sy kurus begitu mmg cantik pkai bju pape pn..cantik..waaa..hahaha