custome made casing handphone yang comel !

Assalamualaikum.


yuhhuuuuuu !(lambai2)..

handphone comel bling2 pastilah kesukaan para gadis comel gedik macam saya dan errr..
kita semua kan?(coverline)..kahkah.

kalau masih tak tahu kat mana boleh tempah,meh sini saya nak bagitau kat mana ok?


produk:
custome made casing handphone

harga bermula dari:
RM39 ringgit dan ++ bergantung pada design yang anda mahu.

boleh ditempah di:
*pertanyaan atau order boleh contact mereka sendiri ya.
saya hanya pembeli/pengguna,saya tak jual.



\
ini yang saya..auwwww! comel sangat sebab ada ribbon.saya ni pantang ada ribbon2 dan bling2 gini..
boleh juling mata sebab happy terlebih muahaha.


*gam yang melekatkan batu dan hiasan tu kuat,batu dan hiasan tak mudah tertanggal.
*boleh pilih atau reka design sendiri.pihak get bedazzled akan buat ikut permintaan kita.
*casing kosong tu disediakan sekali dan dihias.bagitau je model handphone anda.
kalau sesetengah shop lain kita kena bagi casing kosong dan depa hias saja kan? yang ni depa sediakan semua sekali.cakap je nak model apa dan design macam mana,get bedazzled sediakan semuanya.
*tempoh untuk siapkan tempahan dalam 2-4 minggu ikut que sebab ini custome made kan.
*harga bermula dari RM39 ringgit dan ++ bergantung pada design yang dipilih.


handphone note 2 saya dah tak membosankan lagi.dah ada baju comel2 dah.. :p
saya pernah buat casing handphone bling2 jugak di satu shop lain,tapi pakai kejap ja sebab berat giler dan mahal giler! batu pun asyik jatuh T____________T tak ganas langsung..kahkah.
yang ni insyaallah boleh pakai lama sebab design yang macam saya ni walaupun nampak full tapi tak berat dan batu tak mudah jatuh.


terasa comel bila pegang handphone comel..hihi..saya suka !


di bawah ni antara design lain yang get bedazzled buat.selain beli untuk handphone sendiri,boleh jugak beli sebagai hadiah untuk family atau kawan2.unik la sikit dari hadiah lain kan.mesti depa suka.


penggemar hallo kitty sila bergembira !


ohmai ! saya suka sangat design ni..comel sangat ni.
hallo kitty !


logo brand terkenal dan bling2.elegant gitu.


comelnya !


ribbon,handbag,rose,cermin dan sikat girlish sangat kan? hihi..


design camni pun ada tau.


cute la.


pertanyaan dan order boleh contact penjual yang saya tulis kat atas tadi tau.
saya hanya pembeli/pengguna..bukan penjual ;)


like fanpage saya di:



klik iklan nuffnang.
tq.




3 comments:

sYiRa LoKMaN said...

cantikkknyaaa

Marou Apple Hijau said...

mak ai comelnya

Cinta hazanis said...

boleh order nih. hehe