jalan-jalan.

Assalamualaikum.


21.9.13...


saya mesti nak buat entry lama2.tapi tak apa lah..asalkan saya bahagia walaupun mungkin uolss
tak bahagia asyik menghadap cerita yang dah basi je kan T___________T
kali ni pun tak ada yang menarik.cerita jalan2 macam biasa saja..bosan giler hidup haku bhahaha...


muka tak mekap tapi tetap berasa ayu(muntooohhh...).
tak mekap tu maksud saya tak pakai apa2 bedak langsung.hanya eyeliner,maskara dan lipstick.
nasib baik pakai jugak 3 benda tu,kalau tak pakai langsung pengsan pucat lesi lah muka uolss semua
bila tengok saya..kahkah.


singgah makan mee kuah.siapa2 yang baca blog saya sejak dulu mesti tau kan saya memang suka pi makan mee kuah machang bubok ni.sebelum anda tanya meh nak habaq,kedai dia depan sekolah rendah.
pi la try..sedap sungguh la.


lepas tu pi atoz.beli barang.ni lah jadinya kalau orang tinggi SIKIT ambil gambar..
mesti saya nampak rendah walaupun hakikatnya memang bukan tinggi pun T_____________T


pakai sepek hitam sebab nak cover line tang mata..muahaha.waktu ni buka lens rasanya.
lagipun waktu ni mata saya sensitif sikit dengan cahaya.rasa pening bila tengok cahaya terang2.


pergi jusco perda.ha'aaaa...macam menghairankan kalau saya tak datang sini tapi jalan kot bawah2
tepi2 tu saja.tak larat nak jalan lama2,jauh2.
saja saya mai tengok iphone5(waktu ni masih iphone5 rasanya).
mai tengok dan rasa gedik nak beli.macam la la tu nak beli tapi tahan hati sendiri sebab baru sangat
tukar ke note2 HUAAAAAAA ! hakikatnya sampai la ni saya tak beli iphone pun kahkah.


bawak hati sendiri pi tengok baju.tengok dari luar cermin pulak tu! kenapa kasihan sangat ni????


saya terjumpa pashmina macam yang saya cari.tapi orang yang jaga kiosk tak ada.
tunggu lah sekejap macam haku pulak yang tukang jualnya haha.


tunggu dan bosan dan tunggu dan bosan.sampai lah akhirnya orang tu sampai dan beli dan bayar dan keluar dengan jayanya..haha.


bali dari jusco singgah sat kat mengkuang dem.waktu ni saya tengah pening(tekanan darah rendah).
eh jap2..perasan tak tadi naik dalam kereta warna lain? ini warna lain?
mula2 keluar naik kereta emak orang tuuu..lepas tu pi tukar naik kereta ni pulak hehe.


sebenarnya lepas keluar dari jusco kami singgah abang burn beli meat ball ini..


dan burger ini..singgah mengkuang dem,park kereta kat tepi tu dan makan2.
mengupload gambar makanan waktu2 macam ni seolah-olah mencari pasal dengan diri sendiri.
sekarang dah teringin semula..macam mana ni? haa jawab! jawab ! muahaha.


test macro kamera handphone note2 saya.waktu ni baru lagi beli..cewi tak habis lagi haha..
uolsss ni sila lah paham (-.-")


ok itu saja.


like fanpage saya di:


klik iklan nuffnang saya.
tq.

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

tomeinya dia

Pn Sheila said...

sedapnya mee kuah tu... :)