product review: celebritylass berkesan hilangkan bau badan.

Assalamualaikum.


Saya mudah berpeluh.tambah pulak sekarang ni cuaca panas sangat kan? lagi banyak lah saya berpeluh.paling tak suka bila dah peluh tu mesti melekit, lepas tu timbul bau badan dan bau ketiak haha.
sebut pasal bau badan dan bau ketiak..perasan tak dua bau tu sebenarnya lain? kalau bau ketiak lagi busuk kan? euuwww ! tapi meh nak share satu produk yang saya baru cuba.baru cuba dah exited nak share sebab memang berkesan.sapa2 yang ada masalah bau badan,bau ketiak,bau kaki memang harus cuba produk ni.

produk:
celebritylass master odourless.

saiz:
50ml

harga:
harga asal untuk s/m RM85 dan untuk s/s RM95.
sekarang harga PROMOSI untuk s/m RM75 dan untuk s/s pula RM85.

tempat jual(online):

cara order:
whatsapp 019-6404110


packaging produk.walaupun 50ml,tapi botol dia kurus dan ringan je.tak ada masalah kot2 nak bawa pi mana2 kan.


fresh kan nampak warna biru tu? tu bukan warna botol, tapi memang warna produk dia biru tau :p
di bahagian tepi botol ada tulis maklumat mengenai produk.


produk ni jenis spray yang perlu dipicit, jadi lebih bersih dan senang nak guna.bila spray dia tak percik air merata macam kebanyakan spray tu tau,tapi dia keluar satu arah saja.kalau terus spray ke kawasan yang bermasalah,dia tak kena rata dan tak kena kat seluruh kawasan kulit.mungkin sebab tu kot kena spray dulu kat tapak tangan dan baru lah sapu di kawasan yang kita nak :)


macam saya cakap tadi,kena spray dulu kat tapak tangan dan baru sapu ke kawasan yang kita nak hilangkan bau macam di ketiak,kaki dan lain2.tekstur produk ni betul2 macam air dan berwarna biru.


FUNGSI PRODUK MENURUT PENGELUAR:
  • membantu menghilangkan kesan bau badan yang kurang menyenangkan.
  • bersifat antiseptik.
  • menaturalkan air kotor yang melekat pada badan.
  • lebih berkesan berbanding deodorant.
  • tidak melekit,
  • tidak meninggalkan kesan pada pakaian.
  • melindungi dari bau badan selama 24 jam.
  • selamat digunakan
  • guna sehari sekali sahaja.
  • sesuai untuk lelaki dan wanita serta semua peringkat umur.

HASIL PENGGUNAAN SAYA:
  • bau ketiak yang busuk hilang.try duduk dekat orang yang ada masalah bau ketiak.memang busuk dan bau kuat sangat kan? lepas pakai produk ni bau busuk tu hilang tau.
  • bau badan dan bau peluh hilang.perasan tak bau badan akibat peluh ni bau masam2 sikit kan? kita anggap bau tu bau biasa tapi sebenarnya tak selesa sangat.saya guna jugak kat bahagian belakang badan dan leher sebab saya banyak berpeluh kat situ dan timbul bau.lepas guna produk ni bau yang tak selesa tu hilang.
  • tekstur macam air.menyerap dan tak melekit.sekarang cuaca panas kita banyak berpeluh,kalau pakai deodorant rasa tak selesa sangat sebab melekit.sapa2 yang ada bau ketiak yang teruk lagi rimas kot? deodorant bukan hilangkan bau sangat pun kan? lekit2 pulak tu.best sangat pakai celebritylass ni sebab macam tak pakai apa2.tak rasa melekit pun.
  • tak ada kesan pada pakaian.kalau pakai baju putih dan cerah2 pun tak risau dah.tak ada pun kesan kotor macam kita pakai deedorant biasa.
  • sekali hidu macam tak ada bau tapi bila hidu betul2 sebenarnya ada bau sikit tapi sangat2 'light'.saya tak tau lah nak cakap bau dia macam mana hihi :p
  • untung beli produk ni sebab boleh guna seluruh badan dan seisi keluarga.kat ketiak,kaki dan lain2 bahagian yang selalu berbau.lagipun jenis spray,produk dalam botol tak kena kulit pun,so bersih lah kan dan tak payah risau terkena jangkitan atau kuman ke kan?
  • botol ringan.tak memberatkan bag kalau nak bawak pi mana2.
  • guna sehari sekali saja.jimat dan tak banyak kerja haha..dah la berkesan kan..senang betul.
  • keseluruhannya saya suka produk ni sebab bau badan dan ketiak yang busuk memang hilang.sapa2 yang ada masalah bau badan memang patut cuba.memang kita kena pakai perfume,tapi sebenarnya hilangkan punca bau badan dan bau ketiak tu dulu lagi penting.perfume tu hanya membantu saja.
CARA GUNA:
  • boleh digunakan sebelum mandi atau selepas mandi.
  • kalau guna sebelum mandi,kena bilas.
  • kalau guna selepas mandi,tak perlu bilas.rutin macam kita pakai deodorant.
  • picit beberapa titis di tapak tangan dan sapukan di mana2 bahagian badan terutama di bahagian ketiak.
  • GOOD BYE BAU BADAN ! cewahhhh... :p


like page saya di:

klik iklan nuffnang.
tq.

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow

zulhilmi tempoyak said...

bau kaki eden kuat jugak ni.. heee