product review: mistine iron curve love mascara.

Assalamualaikum.


baru2 ni maskara yang biasa saya guna habis,kebetulan saya dapat maskara mistine ni.try lah pakai..ohmai! sangat2 best,lebih best dari maskara saya yang habis tu.sekarang memang saya dok guna maskara mistine ni.kalau nak tau saya ni cerewet bab maskara.saya hanya pakai yang betul2 waterproof dan boleh lebatkan bulu mata.saya pernah try macam2 jenama,ada sesetengah tu cakap waterproof tapi mata tetap jadi comot.saya tak suka lah! so kalau saya cakap guna maskara tertentu dan ianya best,sila lah percaya..saya hanya guna yang terbaik saja.


produk:
mistine iron love mascara.

warna:
black.

harga:
harga biasa RM30 tidak termasuk pos.
tapi sekarang ada offer RM30 free postage.

cara order:
sms 017-4781577(no call).
atau

maklumat lanjut sila like page:


FUNGSI MENURUT PENGELUAR:
-to lash curve with c-curve wax lock.
-deep dark black with black definition pigment.
-visibly thicker with volume magic ball.
-eyelash lengh up to 180%
-waterproof.

HASIL PENGGUNAAN SAYA:
-berus tak bergumpal dengan cecair produk.sangat bagus ni.kalau bergumpal rugi tau sebab maskara cepat kering dan mudah jadi comot waktu apply.
-produk menyalut bulu mata dengan baik.
-bulu mata jadi tebal dan lentik ! lentikkan tu tahan lama dan cantik sangat.selalu pakai maskara lain kena 2,3 kali ketip guna pelentik bulu mata,tapi maskara mistine ni sekali ja guna pelentik tu pun lentik sikit2 ja terus pakai maskara ni..hasilnya memang owesome! bulu mata jadi lentik elok lah.tak payah ketip guna pelentik bulu mata banyak2 kali.
-waterproof yang betul2 waterproof.ni ciri terpenting setiap kali saya nak pakai sesuatu maskara tu.mesti kena betul2 waterproof.tak nak mata jadi hitam comot2.maskara mistine ni memang betul2 waterproof dan tahan lama.
- warna hitam dia pekat.bila sapu kat bulu mata nampak mata lebih menyerlah dan 'galak'.
- keseluruhannya saya sangat suka maskara ni.memang sekarang saya tengah guna yang ni.tarak tipu punya maaaaa...kihkih.dekat2 nak raya ni meh cepat2 pi beli k.raya ni mata nampak lebih cantik.peluh2,nangis2 pun takyah risau.kekal lentik,nampak tebal dan cantik sangat2.jom beli !


packaging produk.didatangkan dalam kotak.dan gambar kanan tu bentuk luar maskara ni.


berus maskara.berus dia melengkung sikit.tak bergumpal dan senang nak apply tak kira samada bulu mata atas atau bulu mata bawah.


sebelum dan selepas menggunakan mistine iron curve love mascara.saya ketip sekali ja guna pengetip bulu mata..tu pun lentik sikit2 ja.lepas tu saya terus pakai maskara ni.wow! bulu mata jadi lentik elok,nampak tebal dan panjang.saya suka hasil yang macam ni.memang maskara untuk melentik dan melebatkan akan membuatkan bulu mata nampak macam melekat antara satu sama lain.itu normal tau.


sebelah tak pakai maskara ni dan sebelah lagi selepas pakai maskara ni.mistine iron curve love mascara membuatkan mata nampak lebih cantik.tiba2 ja bulu mata nampak macam lentik dan banyak.padahal bulu mata asal ciput dan pendek bebenau T_________T


saya mekap ni tak guna eyeliner apa pun.maskara semata-mata.kalau nak tau style saya kalau nak cepat atau malas nak mekap lebih2, saya cuma pakai maskara bagi lentik macam ni ja.nampak fresh dah.raya nanti kalau nak nampak fresh tapi malas mekap tebal2 boleh la try cara ni.tapi kena lah ada maskara yang bagus macam mistine ni.cepat2 beli tau.


saya hanyalah pengguna,kalau berminat nak beli boleh contact no yang saya tulis kat atas tadi.
selamat berpuasa ;)


like fanpage saya di:

tq.

4 comments:

Azwar Syuhada said...

cantik..

hani said...

waterproof mmg best tp senang nk cuci x?

Mizz ErMa said...

ha ah la, mmg ketara perbezaan dia..n mekap cik siti x penah x cantik..hihi btw, selamat hari raya, maaf zahir dan batin ye..=)

Nyanko Piruru said...

cantikkk