nasi arab,ais krim dan shopping.

Assalamualaikum.


belek punya belek blog ni baru perasan ada benda dalam draft.cerita basi yang berlaku pada 22.9.13! basi pun basi lah labuuuuu..asalkan ada gambar mesti nak stori jugak..muahaha.




over kan muka dia nih putih? nanti dulu,jangan tertipu...sebenarnya handphone beliau membuatkan muka beliau jadi oren.sebab tak nak nampak macam alien,maka dia pun edit lah tone gambar ni sikit..haha.



kempunan nak makan nasi arab.alang2 ada restoran baru buka, berdesup lah saya pi try.



candid yang tak berapa nak candid dah :p



menu restoran al kanz hadramawt.lokasi dia dekat hi-tech kulim.



menu yang saya order.sebenarnya tak terer pun nak makan benda2 arab ni.staff dia yang suggest apa yang sedap kat situ.sebab saya tak terer,kami hentam saja lah order arayes,mandy rice set dan orange lassi.



order satu saja set.lepas tu minta pinggan kosong.share dua orang sebab saya jenis makan sikit.mesti tak habis punya.memang betul pun.nasib baik order satu ja -.-"



nasi dia sedap..ayam pun sedap.cuma saya tak puas hati makan nasi arab dengan sup..haha.rasa macam makan dengan dalca ka,ayam masak ros ka,gulai daging ka,lagi sedap kot..imaginasi betoi! haha.



orange lassi.jus buah campur dengan yogurt.



orange lassi dia sedap tapi masam gila ! hahaha.jakunnnya saya tak reti minum ala2 arab kot?



ni arayes.sedap jugak tapi tak kena dengan selera saya.minta maap lah,saya ni memang memilih sikit bab makan..tak ok sangat untuk selera saya..muahaha..pening2 lah haku ni.dalam dia ada apa tah.lupa pulak.sayur kot?



habis makan pi urus apa2 yang patut.muka tunggu orang dalam kereta..



beli aiskrim.kalau nak tau saya memang suka makan aiskrim.dari dulu sampai dah tua2 ni.rasa macam relaks,macam best bila makan aiskrim.terapi kot?



beli stock makanan kat giant.ni time ok sikit lah ni.saya dah lama tak pi tempat2 camni untuk shopping.tak larat nak berdiri dan jalan lama2.ni pun nampak yang nak beli terus ambil dan ambil..lepas tu cepat2 bayar dan keluar haha.



beli stock makanan merepek.bila boring kat rumah mesti lapaq.stock makanan mesti mau ada lah.



terjumpa ni.sapa2 yang minat hallo kitty mesti menangis keriangan kat depan rak nih..hahahahaha..


ok tu ja.



like fanpage saya di:
http://www.facebook.com/zoeyzauyahfanpage

tq.

2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sedapnya

Chekgu Azrine said...

Kurusnya sis..
Tp comel