baggy shirt yang cantik dan selesa.

Assalamualaikum.


orang kata bestnya badan badan kurus boleh pakai macam-macam baju.. tapi anda pasti menarik balik kata-kata tersebut selepas berjumpa saya T_____T tahu tak badan saya ni over kurus sampai dah tak ada idea nak pakai baju jenis macam mana bhahaha.. pakai baju ikut badan? takyah mimpi lah sebab lagi over nampak badan yang kuruih ni.tapi itu dulu, sekarang saya dah jumpa style baju yang simple,selesa dan dapat cover line badanku yang kurus ini..YAHOO!


produk;
baggy shirt

harga:
1 pcs RM20.00/pcs
6 pcs RM18.00/pcs
10 pcs dan ke atas RM15/pcs.


boleh dibeli di:
fb: https://www.facebook.com/baggyshirtrm15
ig: http://instagram.com/zarashoppe13

cara order:
pm page atau whatsapp 012-4690017




jangan ingat orang kurus tak boleh pakai baju saiz besar.sebenarnya orang kurus lagi elok pakai baju besar sebab dapat cover badan yang kurus.




saya suka betul baggy shirt ni.selesa,tak panas,tak melekap di badan dan labuh dapat tutup apa-apa yang patut di belakang :p




warna yang colourful memang cantik lah.ada banyak lagi corak dan warna yang boleh dipilih.
masuk ja page dan ig yang saya bagi link tadi tu.sure rambang mata sebab semua comel2.




partner saya cakap cantik lah saya pakai baju ni.selalu nampak saya kurus macam rangka ja,
ni nampak comel je pakai baggy shirt..HAHA..kembang semangkuk la saya bila orang puji2.




stail tudung dah berubah(rasa comel sikit buat stail simple camni) hehe, tapi baju tak berubah sebab memang sangat selesa.mula2 pegang material baju ni saya ingat panas,rupanya tak panas pun.syok pakai sehari suntuk.jom lah pakat2 try beli baju ni.murah je...lepas pakai confirm terus suka.


terima kasih.

3 comments:

Asha Lya said...

Nmpk cntik la siti nak juga try usha ni

Nurzakiah Hanum said...

cantik

-Azni Zuhaini- said...

hye cik zoey, its been a long time. dah lama tak jenguk sini :)