menghabiskan masa di secret recepi.

Assalamualaikum.


12.10.13.
sebenarnya ini entry lama.thank you kat awak semua yang tak sedih2 atau sesumpah saya sebab asyik kena baca entry yang lama2 ja kan...bhahaha.bagus sebab awak semua REDHO :p




saya rasa saya tak nampak kurus sangat dalam gambar ni yang bermakna ianya BAGUSSSS!
bila tengok gambar ni saya sebenarnya sedih sebab ada teksi merah tu.waktu ni arwah bapak saya masih ada.kereta bersih,berkilat berseri sebab rajin pak saya jaga.sekarang dah tak berapa terjaga sebab mana ada sapa yang bawal teksi ni.bila dikenang balik rasa rugi tak banyak habiskan masa dengan arwah walaupun sebenarnya dah banyak lah masa dengan arwah sebab tinggal saya,emak dengan arwah ja duduk sekali waktu ni.semua adik beradik dok asing dan ada yang dok jauh2 belaka.itu la kan orang kata, bila dah tak ada baru kita rasa rugi dengan semua perkara.. ini lah takdir Allah.setiap yang bernyawa pasti akan merasai mati termasuk lah kita.Al-fatihah buat bapak saya :')



sebenarnya entry nak mempukul canang pengalaman saya yang pertama kali makan secret recepi.pada waktu ni la kan..sekarang dah terer asyik nak mai makan kat sini ja lah kerja haku >.<"
kalau kek dia memang selalu, tapi kalau makanan lain tu belum pernah lagi.jakun betul tuan blog seorang ni.kalau tanya kenapa tak try sedangkan dah berkurun secret recepi ada kat sini? jawapannya saya pun tak tahu..bhahaha..saya sendiri tak tau kenapa tak pernah try.



hasil daripada selfie macam gambar atas tadi -.-" waktu ni tak pakai bedak apa pun, pakai eyeliner,maskara dengan contact lens saja.



tu pun dah rasa cun habis dah  -.-"



cewi sungguh tak habeh2 dia dok ambik gambaq :p



pertama kali pi mesti la blur2 tak tau apa yang sedap.saya order chocolate ice blended dengan banana split.pepsi tu hat partner saya.hangpa jangan kutuk2 kami tak boikot nahhh, ni taun 2013 punya cerita.chocolate ice blended dengan banana split dia sedap!



dengan tom yam kung.tak sangka sedap sungguh walaupun pedas dia tu mak aiiihhhh...keluaq ayaq mata,ayaq hidung habeh..kahkahkah..tapi sampai la ni suka order tom yam kung ni.




dia punya noodle tu lain macam sikit lah.sedap !



jilat habis jari dia..haha.



hirup hingga ke titisan terakhir.mata takleh control, asyik nak usha orang ja.



tak pandang kiri kanan dah.takut orang sebelah minta gamaknya? haha.



ok, sambung posing...



tersandar dengan muka puas hati.bayar mahal tapi sedap takpa, bayar mahal tapi service hampeh dan tak sedap tu yang nak marah tu..haha.macam pandai pulak haku ni nak marah kan?



pandai makan pandai bayar lah dey !




puas hati, lain kali datang lagi.memang puuunnn...asyik2 muka ni ja lah kat secret recepi tu -.-"



terima kasih.


2 comments:

Nurzakiah Hanum said...

best kan

suri said...

Dulu masa,sy keje mmg selali sgt makan sr.boleh kata 3 kali sebulan.sejak 2 taun blih kawen bape kali je pegi sbb suami x suka mkn kt luar sgt.rindu tomyum kung,thai style fried rice dia..