product review: 148 by fynale bambi brown.

Assalamualaikum.


kalau anda baca blog saya sejak dulu-dulu mesti anda tau bahawasanya saya ini adalah si pencinta contact lens yang tegar! cewah! jadi tak sah la kalau pencinta lens ni tak tayang contact lens yang baru dia cuba kan? jadi sile la paham ye..bhahaha..



produk:
148 series by fynale bambi.

warna:
brown.

power available:
0-500(50 step)

jangka hayat:
1 tahun tapi dinasihatkan untuk guna 1-3 bulan saja untuk tujuan kebersihan.

water content:
38%

base curve:
8.60mm

diameter:
14.8mm


boleh dibeli di:-

pertanyaan:-
sms/whatsapp: 019-3070247
winkylens@gmail.com


maklumat lanjut mengenai contact lens 148 by fynale bambi brown:-


special untuk pembaca blog saya, anda akan dapat diskaun untuk pembelian lens di circle lens malaysia!
.
.
.
discount code untuk pembaca blog saya: ZOEY10
-discount code hanya sah untuk pembelian kali pertama sahaja.
-minimum pembelian berjumlah RM50 dan ke atas.
-discount code ini sah digunakan sehingga 31/12/2014



exited dapat lens.terus ambil gambar tak sempat buka plastik dah :p



saya ada dua lens dari circle lens malaysia.yang satu lagi saya review lain kali ok?



packaging untuk 148 by fynale bambi brown.



lens dalam packaging.



corak lens.cantik kan corak? macam bunga..hihi.keliling lens ada ring hitam yang agak tebal.warna lens sebelum dipakai nampak macam warna oren, tapi ni warna brown tau.



sebelum dan selepas pakai 148 by fynale bambi brown.
walaupun saiz lens cuma 14.8mm, tapi bila pakai mata nampak besar dan bulat.
ring di sekeliling lens menambahkan lagi efek mata besar.
warna brown lens nampak natural dan tak over, tapi tetap nampak warnanya yang terang dan tak tenggelam.



rasa selesa.sesetengah lens membuatkan mata kita rasa tak selesa dan macam ada benda kat dalam mata kan? tapi lens 148 by fynale bambi brown ni sangat selesa dan pandangan mata jadi jelas..
maknanya tak kabur disebabkan warna lens tu tutup tepi anak mata.



warna cantik,mata nampak besar dan bulat,yang paling penting sekali selesa bila pakai.
saya suka sangat dan ini favourite lens saya sekarang ;D


overall:
  • saya suka sangat lens ni dan rekemen anda untuk try juga.
  • warna cantik.warnanya terang dan jelas tapi tetap natural.cantik sangat!
  • extra suka sebab ada ring hitam di sekeliling lens.ring ni akan bagi efek mata besar dan bulat,so mata dan muka kita nampak fresh sebab mata tak kuyu dah..haha :D
  • selesa.ni yang paling saya titik beratkan kalau pilih lens.kalau tak selesa mata akan jadi sakit dan merah, bahaya tau.jadi pilih la lens yang selesa macam lens 148 by fynale bambi brown ni.
  • pandangan mata clear dan tak jadi blur.
  • saya pakai yang ada power sebab saya rabun.sepanjang pakai lens ni tak ada masalah berkaitan power.ok saja.
  • sila la cuba ya :)


terima kasih.






No comments: