rambutku, rambut haha(runningman).

Assalamualaikum.


hari tu pi potong rambut.tahu apa jadi dengan rambut saya?




sebelum ni pi kedai yang sama, ada sorang tu potong rambut saya memang lawa.style habis lah rasa bhahaha.kali ni pi orang tu tak ada sebab keluar.dah balik kedai dia makan pulak.rasa tak nak ganggu,redha saja lah sapa pun yang potong.selesai zap! zap! zap! kena redha sekali lagi sebab rambutku tak lawa dah! bhahaha..




adakah dia peminat tegar ha ha runningman? habis rambutku dia buat macam gambar kiri tu.
tapi dalam keadaan yang lebih menyayat hati la T_______T
bayangkan apa perasaan kena tahan mata dan tahan hati dari tengok rambut sendiri untuk beberapa bulan akan datang ni? dah la rambut susah panjang..huaaaa! nak cover line punya pasal ku sepit2 rambut ku ini.tak pun pakai cekak..UNTUK SETIAP MASA... isk2
REDHA...


terima kasih.