lens dan tudung.

Assalamualaikum.



demi nak menghidangkan story yang terbaru yakni lagi terkini, maka saya kena clearkan folder tahun 2013 secepat yang mungkin! ewah kemain semangat budak ni sorang, harap dapat clearkan cepat cepat dan awak semua pun tak boooossssaaaannnnnn(saya yang bosan sebenarnya..puhaha).



pada 16.10.13. saya keluar untuk cari barang niaga.material nak buat tudung sebenarnya.tapi first, kena pi kedai speck kawan saya dulu sebab nak beli lens.kalau tidak, teraba raba lah haku membelek material tudung karang dek kerana mata ni yang kelabu asap(rabun) bhahaha.



selfie dalam kedai orang adalah perkara biasa ye kawan kawan..haha.



dah setttle bab lens kena lah ke tujuan asal iaitu mencari material buat tudung.pilih punya pilih sampai dah pening, terduduk lah makcik ni secara selamber.sebenarnya entry ni memang tak ada isi yang menarik pun.tapi sebab nak clearkan folder punya pasal, benda takde faedah pun haku sibuk nak buat entry jugak..takde lah rasa sia sia sangat saya pulun ambil gambar hari tu kan..kahkah.macam ni punya worang pun hadooo.


jumpa di lain entry.

terima kasih.

baibai.


No comments: