penghadang ruang.

Assalamualaikum.



terjumpa gambar ni dalam folder bertarikh 5.11.13(alasan).. jadi harus lah buat entry sikit.
sikit je tak banyak, so harap mengerti...errr..



p/s: saya tengah nak perabis gambar dari folder tahun 2013.
harap bertabah tengok blog saya banyak cerita lama T______T



bila saya cewi saya akan mekap secara puas hati walaupun hanya nak keluar sekejap mencari barang.
amboi bahasa dia T_________T



di kedai perabot.nampak cermin dan SELFIE! macam tak dak keja ja haku ni -...-"



pi kedai perabot beli benda ni.kayu penghadang ke hapa benda orang panggil ni?
nak hadang ruang waktu mekap customer.



entry takde faedah, malah membuang masa anda untuk masuk dan baca.
.
.
maafkan saya kawan..



terima kasih.
baibai.

No comments: