ke sp, ke kedai speck lah kite.

Assalamualaikum.


kulim dengan sp(sungai petani) bukan dekat sangat pun.bukan jugak jauh sangat.tapi bila dapat partner yang tak berkira soal jarak ni sejauh mana tempat tu pun sanggup pi tak dak hal..tambah tambah kalau ada urusan kerja..cewaahhh...ni bodek ka apa pun tak tau la kan..kahkah.



disebabkan tu saya kerap jugak pi sp.30.11.13 pun saya pi sp.saja nak pi cari barang sikit kat sana.
muka gebu flawless bukan main lagik kau.tapi of course lah sebab mekap saja kan.kalau tak pakai mekap memang jauh beza rupa dari dalam gambaq ni..haha.




waktu pi pakai tudung style lain.rasa tercekik pulak.sampai ja sp tukaq la style tudung bagi selesa sikit.ni tudung half moon keluaran fabulousiti beauty & closet skirt yang saya pakai ni baru tau sensitif, tak boleh pakai.waktu ni saya tak tau..hentam beli dan hentam pakai lah kan.minta maaf lah noh.la dah tau memang tak pakai lah.tapi nak ikutkan ni lah the first and the last time saya pakai skirt ni.saya dah blurkan nih, harap tak ada yang marah.minta maaf la naahhh.



pi bright sail beli barang sikit.kedai dia ada kat sp ja, mau tak mau kena pi jugak lah.



cewi ambik gambaq 1...



cewi ambik gambaq 2...



cewi ambik gambaq 3...




dah pi sp tu saja lah singgah beli starbuck.




beli coklat hat ja sebab saya tak suka dan tak minum kopi.balik balik coklat ja lah.tapi tak ingat nama dia.ni entry lama naahhh.jangan marah kami tak boikot ka apa pulak nahh..hehe.



lepas balik kulim malamnya saya pi buat speck baru.macam macam speck yang saya dah buat tapi rasa sakit kepala bila pakai.tu yang asyik pakai lens ja tu.kali ni saja try nak buat speck hat lain sikit dari yang pernah buat.perasan dak kami(saya) dah tukaq tudung? kahkah..tudung melambak sangat jadi lagu ni la.sat tudung tu, sat tudung ni.mak kami sampai beletiaq la tudung banyak.




dah tak pakai lens la sebab nak check power mata balik.satgi kalau pakai lens waktu pi check kena buka lens pulak lepas tu tunggu lama sikit nak bagi mata jadi normal balik(untuk dapatkan power  mata yang sebenar).




la ni terbukak luas jugak mata kami.dulu time berisi sikit mata jadi sepet ja..haha.




pi kedai kawan, melambak dia bagi try.ni antara yang berkenan nak try la nih.dalam banyak banyak speck ni saya beli hat kiri bawah tu.luar warna hitam dan dalam dia warna merah.pilih hat ni sebab ringan dan pandangan mata nampak luas sikit.ada promosi pulak tu.biaq la besaq ka, kembung tudung ka, janji bila pakai tak sakit pala dah.tu pun depa alter bagi bengkok sikit bingkai tepi tu.baru muat elok kat kepala dan muka.nasib beli hat ni, agak selesa dan tak sakit pala.tapi tau dak dekat dekat nak cukup setaun(baru baru ni ja) speck ni patah dah...haha! tapi pi buat baru balik.jenis yang sama cuma warna ja berbeza.nanti saya buat entry tunjuk hat baru tu tau.


tu ja lah nak cerita pun.saja perabis entry hat lama kan.


terima kasih.
baibai.



4 comments:

sYiRa LoKMaN said...

singgah sini jenguk tuan blog :D jom ke blog syira lokman ^_^

CikPuan FiDa said...

boleh jadi model spek mata dah ni kihkihkih

Chekgu Azrine said...

Salam singgah sis..

Ayu Razali said...

suke tgk blog cik siti....sbb cik siti cantik