product review: secret perfume inspired dari top brand perfume

Assalamualaikum.


saya suka pakai perfume.rasa yakin diri je kan sebab tak rasa orang pandang-pandang disebabkan bau badan yang busuk.jangankan orang, diri sendiri pun tak selesa kalau badan berbau.dok rumah pun sembur perfume hokeh.ramai yang suka perfume brand mahal-mahal kan? tapi kalau nak jimat tak mau membazir tapi nak bau yang sama macam perfume berjenama mahal, boleh beli perfume macam saya cuba baru-baru ni.serius bau dia sama 100% macam bau perfume brand original! meh baca review meh ;D


produk:
secret perfume(inspired by top brand)

saiz:
20ml

harga:
RM29.00 termasuk postage.MURAH GILER HOKEH!

jenis:
EDP
(kandungan lebih pekat dan bau tahan lagi lama berbanding jenis EDT.
selalunya lebih mahal dari jenis EDT dan jenis-jenis lain)

like dan follow mereka di:
fb:
ig:

cara order:
whatsapp/call/mesej 010-2268594 atau 019-3230339



packaging perfume.cantik sangat image kat kotak.boleh buat hadiah ni tau.



ini secret perfume inspired by Ralp Lauren.
dulu saya pernah beli perfume Ralp Lauren yang original, bila bau secret perfume ni, bau dia memang sama macam yang ori lah! jenis ni bau dia lembut tapi tak terlalu lembut..yang penting bau dia sangat fresh dan selesa.kalau tak tahu nak beli inspired dari jenama apa, ambil je yang inspired dari Ralph Lauren ni.confirm hangpa suka.



selalunya kalau perfume inspired dari top brand, dia jenis calit kan? tapi secret perfume ni jenis spray tau.saiz dia tak besar, so kita boleh letak dalam bag dan bawak pi mana-mana.langsung tak beratkan bag sebab 20ml.



yang ni pula perfume lelaki.secret perfume inspired by Aigner Black.
baunya kuat dan kelelakian lah kan, baru macho wey! bhahaha.tapi lelaki maskulin mesti suka bau macam ni.kalau lelaki pakai ni takyah risau pasal bau badan dah.semua pun sedia maklum kan bau badan lelaki lagi kuat dari perempuan...so please try perfume ni ok? gadis-gadis dan wanita sekelian, tak rasa nak beli kat pasangan masing-masing ke? tersenyum lebor si dia nanti..hehehe.



saiz sama macam perfume perempuan.perfume ni jugak dipanggil pocket perfume sebab saiznya yang kecil molek dan boleh sumbat dalam bag, dalam poket dan dalam purse.perfume lelaki ni saya bagi kat abang saya sebab dia pun macam saya, suka pakai perfume.dia lagi dasyat wey, satu rumah boleh hidu bau perfume dia..bhahaha.cce(adik saya) pun suka pakai perfume tapi dia suka caras perfume saya lah -.-"


saya puas hati perfume ni.bau dia tahan lama tau, dalam 6 ke 8 jam macam tu.waktu saya belek-belek botol pun bau kuat melekat kat tangan dan tahan lama! sampai terpinga-pinga jap, tak spray pun..baru check botol ja, tapi awat bau wangi semerbak sangat nih? bhahaha.so pakat-pakat lah cuba naah? mesti suka punya.


terima kasih.
baibai.

No comments: