tutorial mekap: soft and sweet makeup tutorial

Assalamualaikum.



Saya ingatkan tuto mekap saya tidak relevan lagi di masa kini, tapi bila ramai yang dok tanya "bila nak buat tuto baru?", "buat lah tuto banyak-banyak lagi ye", "ni akak yang dalam youtube tu kan?" terus kembang kempis hidong saya dibuatnya..muahaha.Jadi pada satu pagi yang hening(cehh), bangun ja tidoq secara tiba-tiba terasa nak buat tuto baru.bersemangat bukan main kau! and finally.... siap lah tuto mekap yang baru ni (-.-")



cewahhh.. soft and sweet makeup kata kau...! harap maklum lah, tuto saya semua simple-simple ja.dan kalau nak tau saya tak terer mekap muka dan mata sendiri.buat lah teknik apa pun last sekali saya rasa sama ja.macam tak ada beza pun haha.. tang kening lagi lah.. saya lukis gitu ja, tak hide dan tak buat kemas-kemas pun.yang penting sekali macam yang saya cakap sebelum ni,saya bukan nak jadi beauty guru pun.melambak lagi hat terer-terer kat youtube tu.saja ja buat video gini nak hilangkan bosan..so jangan letakkan harapan setinggi gunung pada tuto mekap saya ok? T____________T



selamat menonton dan sila pilih HD.



p/s: dalam video ni saya guna fabulousiti flawless angel foundation.sekarang tengah buka pre-order dengan harga promosi RM39 sahaja(harga asal RM59).stock pre-order terhad tau, maksudnya ada limit..sebelum full order cepat-cepat pi usha kat page http://www.facebook.com/fabulousiti dan tengok maklumat produk di sana atau terus sms/whatsapp 012-4141421(jgn call).saya suka pakai foundation ni.mekap nipis/harian boleh, mekap tebal atau untuk pengantin pun boleh.flawless gila hasil mekap nanti :)



mekap ni sesuai untuk apa saja acara atau kemana-mana ja.nak jalan-jalan pun boleh sebab bukan over atau terang sangat.biasa saja.walaupun guna warna merah dan ungu, tapi hasilnya nampak soft dan sweet.. sebab tu lah namanya soft and sweet mekeup tutorial(ececeyyy) hahaha.



kat bawah ni gambar hasil mekap dari soft and sweet makeup tutorial.
.
.
.













tudung dalam gambar ni dari jenis half moon pleated keluaran http://www.facebook.com/fabulousiti
boleh pi tengok kat page atau terus sms/whatsapp 012-4141421(jgn call).



selamat mencuba.insyaallah ada masa nanti saya buat tuto lagi :)



terima kasih.
baibai.




No comments: