Top 10 malaysian beauty vloggers 2015

Assalamualaikum.


Hari tu saya tercalon dalam senarai malaysian beauty vlogger.kalau nak tau, vloggers ni merujuk kepada sesiapa yang membuat video blog.macam saya dok buat video tutorial dan kemudian letak di youtube dan blog tu.dah habis pun sebenarnya, saja baru nak update kat blog hewhew..


Calon malaysian beauty vloggers dipilih oleh Tallypress dan boleh diundi oleh sesiapa saja untuk tersenarai sebagai top 10 malaysian beauty vloggers tapi seorang boleh undi sekali je..kalau nak tau Tallypress ni ialah majalah online yang menerbitkan topik hangat di malaysia dan menyiarkan senarai ranking top 10 yang telah dipilih oleh rakyat malaysia melalui undian di pollbook.

p/s: KLIK DI SINI UNTUK BACA:


kena undi melalui aplikasi pollbook.kena install dulu lah kat handphone masing-masing, lepas tu baru undi.macam-macam isu atau topik yang tallypress akan ketengahkan lepas tu boleh lah anda undi.


dah habis tarikh tutup, dapat lah saya merasa duduk kat nombor 9.. hahahaha.terima kasih untuk sesiapa saja yang mengundi saya.saya rasa saya ni dah suam-suam kuku dah sebab lama tak buat video dan tutorial baru.kamera tak ada lah uolss... doa-doa lah bagi saya murah rezeki dapat beli kamera baru tau?


okay lah, tu ja nak update.jumpa di lain kali, insyaallah.


terima kasih.
baibai.











No comments: