makeup tutorial: alter ego eyes+full makeup | inspired by michelle

Assalamualaikum.


hari tu saya dilanda mood mekap mata ala-ala michelle sebab senang ja mekapnya.tapi kat mata ja  la yang saya ikut sikit-sikit, kat bibir tak letak warna hitam pun sebab saya buat mekap ni untuk keluar, satgi orang tengok pelik pulak kan cik puan berwajah ala-ala gothik..wakaka.tapi mekap ni dah diubahsuai ikut kesesuaian saya sendiri tau.bukan sama pun dan bukan mekap transformasi untuk nampak sebijik macam michelle, cuma ambil inspirasi sikit-sikit sajooo.

p/s: kalau nak tau saya bukan peminat michelle dan jarang tengok video dia, video yang mekap ni tiba-tiba ja tertengok lepas tu terasa nak buat mekap yang mata tu hehe.


ala-ala misteri kononnya siap edit letak asap bagai (-.-')



jangan lupa klik HD untuk video yang lebih clear.
senarai produk yang digunakan ada dekat descriptions box(bawah video youtube ni).kena klik tengok video ni kat youtube baru nampak descriptions box tu tau.tapi nak cakap siap-siap dalam tuto ni mata saya nampak macam lebam sikit naahhh.


dekat bawah ni gambar-gambar hasil tuto mekap kali ni.
.
.






kat bawah ni pun guna teknik yang sama juga cuma eyeshadow brand lain, 
so nampak warnanya lain sikit.
.
.





insyaallah nanti kalau ada masa dan kesihatan pun ok saya akan buat tuto lagi.


terima kasih
baibai.

No comments: